دیدار با خانواده شهید فهمیده:

پیام مقام معظم رهبری در پی درگذشت والدین شهیدان فهمیده

کارشناس روابط عمومی ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج ، آیت الله حسینی همدانی عصر یک شنبه با حضور در منزل شهیدان فهمیده ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان در پی در گذشت والدین شهیدان فهمیده  پیام رهبر معظم انقلاب را به خانواده این شهید ابلاغ نمود.

متن پیام رهبر معظم انقلاب: به مناسبت چهلمین سال شهادت حماسه‌ساز شهید فهمیده و برادر شهیدش یاد آن شهیدان و پدر گرامی و مادر صبور آنان که در چند ماه اخیر به عزیزان والا مقام خود پیوستند گرامی می داریم و رضوان الهی و حشر با اولیاءالله را برای آنان مسألت می کنیم و سعادت و موفقیت برای بازماندگان آنان از خداوند می طلبیم

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه جامعه امروز ما نیاز به الگوهای عملی دارد،گفت:امروزه باید مصادیقی را به عنوان الگوهای عملی به جوانان معرفی کنیم که یکی از بهترینِ این الگو ها شهید فهمیده و امثال این شهید والامقام هستند.

وی با اشاره به این که این شهیدان به خوبی مکتب اهل بیت علیهم السلام را فراگرفته و در جان و اعمالشان نمود پیدا کرده است،بیان داشت: این شهیدان با روش حضرت امام رضوان الله علیه رشد کرده و در جایی که باید حضور پیدا و در زمان نیاز وظیفه خود را به درستی انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه افزود:الان باید نسلی را تربیت کنیم تا بتوانند به خوبی موضوعات را فهمیده و به موقع عمل کنند.

 

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.