آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با نماینده منتخب مردم استان البرز در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی:

اطاعت از ولی امر مسلمین را روش خود قرار دهید/ با شفافیت کامل علیه تجمل‌گرائی و اشرافی گری اقدام داشته باشید

کارشناس روابط عمومی ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، علیرضا عباسی نماینده منتخب مردم استان البرز در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار ضمن عرض تبریک به نماینده منتخب مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی، برای وی آرزوی توفیق در انجام مسئولیت بزرگی که از طرف مردم به او واگذارشده را از خداوند متعال درخواست کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در طول دوران نمایندگی خدا را ناظر بر اعمالتان ببینید، بیان داشت: در مسیر دین حرکت کرده و از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب پاسداری کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه در وضع قوانین و نظارت بر اجرای آن کوشا باشید، اظهار داشت: خدمت گذاری به مردم و تلاش برای رفع گرفتاری و مشکلات آنان را برای خود افتخار دانسته و با شفافیت کامل علیه تجمل‌گرائی و اشرافی گری اقدام داشته باشید.

آیت‌الله حسینی همدانی در خاتمه بابیان اینکه ضد استکبار و دشمن صهیونیست‌ها باشید، تأکید کرد: اطاعت از ولی امر مسلمین را روش خود قرار دهید و بدانید سعادت دنیا و آخرت شما درگرو نیت شماست.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.