با صدور پیامی در پی شیوع مجدد ویروس کرونا صورت گرفت؛

مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را به‌دقت و قطعیت اجرا نمایند / رزمایش دیگری برای کمک به آسیب دیدگان ترتیب دهید / وزیر بهداشت توجه ویژه به استان البرز داشته باشد

کارشناس روابط عمومی ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ۰

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز در پی شیوع مجدد بیماری کرونا در استان و قرار گرفتن در وضعیت هشدار پیامی خطاب به اهالی ولایتمدار استان البرز صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، متن پیام نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز و امام‌جمعه کرج به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ما عِنْدَکُمْ یَنْفَدُ وَ ما عِنْدَ اللَّهِ باقٍ وَ لَنَجْزِیَنَّ الَّذینَ صَبَرُوا أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ ما کانُوا یَعْمَلُونَ (۹۶ نحل)

خدمت خواهران و برادران ایمانی خودم در استان سرافراز البرز سلام عرض می‌کنم.

خبر حمله دوباره ویروس منحوس کرونا و بستری شدن تعدادی از هم‌وطنان و ارتحال برخی دیگر موجب تألم و تأثر شدید گردید و لازم دانستم چند تذکر را تکرار کنم:

اولاً از همه عزیزان در کادر پزشکی و درمانی استان، پزشکان و پرستاران و خدمه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که مجاهدانه و خالصانه در این میدان خدمت حضور حداکثری داشته و خستگی‌ناپذیر به نجات جان بیماران مشغول هستند. در پیشگاه خدای تعالی خاضعانه و متواضعانه سپاسگزاری و تشکر می‌کنم و از درگاه ایزد منان برای این مجاهدان خط مقدم سلامت جامعه اجر و پاداش دنیوی و اخروی طلب می‌نمایم و آرزوی موفقیت در همه‌ی مراحل زندگی را برایشان دارم.

ثانیاً از همه آحاد مردم شریف استان البرز می‌خواهم که نسبت به مصوبات ستاد عالی مقابله با کرونا همچون روزهای شروع مقاومت حساسیت ویژه داشته و دستورالعمل‌های بهداشتی را به‌دقت و قطعیت اجرا نمایند. گاهی بی‌توجهی به این دستورات مقدمات ضرر جانی به عزیزان را فراهم می‌کند که قطعاً ضمان شرعی دارد که پاسخگو نخواهیم بود. به‌علاوه شکر نعمت و قدردانی از جان‌فشانی کادر درمانی استان رعایت همین دستورات است، لذا همه باهم پیمان ببندیم تا نابودی ویروس و از بین رفتن بیماری، رعایت دستورات بهداشتی را بنماییم.

ثالثاً از کسبه و اصناف استان مجاهدانه می‌خواهم که هم در رعایت مسائل بهداشتی و هم حفظ فاصله اجتماعی و هم در مسئله رعایت انصاف و اخوت در قیمت‌گذاری و مهلت در پرداخت و امثال‌ذلک و درک شرایط نامناسب بعضی خانواده‌ها و هم‌وطنانمان تلاش بیشتری نمایند، تا به این وسیله جلب رحمت الهی و بهره‌مندی از الطاف خاص خداوندی شامل حال مردم گردد. احسان علوی و تکریم اهل ایمان را از عید قربان و عید غدیر و ایام دیگر جدی بگیرید و رزمایش دیگری را ترتیب دهید.

رابعاً ضمن تشکر و قدردانی از مساعی وزیر محترم بهداشت و همکاران گران‌قدرشان در مقابله با زیاده‌خواهی برخی اهالی زر و زور. از ایشان می‌خواهم به خاطر ویژگی‌هایی که در این منطقه از جهات مختلف وجود دارد، توجه ویژه به استان البرز داشته و مسئولین استان را در امر کمک‌رسانی به بیماران یاری بیشتری بنمایند.

در پایان از درگاه خدای تعالی و واسطه قرار دادن ذوات مقدسه اهل‌بیت علیهم‌السلام به‌خصوص حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه ملتمسانه و عاجزانه تقاضای مغفرت و رحمت دارم و می‌خواهم که به نظر تفضل و رحمت سایه‌ی این شر را از سر جامعه اسلامی و ایمانی و همه مردم مؤمن جهان مرتفع بگرداند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

حسینی همدانی

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.