سفر یک‌روزه امام‌جمعه کرج به شهر ماهدشت

کارشناس روابط عمومی ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی پیش از ظهر امروز (یک‌شنبه) در سفر یک‌روزه خود از شهر ماهدشت بازدید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در جریان این سفر یک‌روزه در چهل و دومین همایش ائمه جمعه استان که با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز و حجت‌الاسلام‌والمسلمین فتحی دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان البرز برگزار شد، حضور یافت.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه این سفر یک‌روزه به شهر ماهدشت از کارخانه تولیدی آرد گندم خوشه طلایی بازدید به عمل آورد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به نام‌گذاری سال گذشته توسط رهبر معظم انقلاب به نام «رونق تولید»، بیان داشت: منظور از «رونق تولید» فعال کردن دستگاه‌ها و اقدام در جهت تولید است.

امام‌جمعه کرج در ادامه بابیان اینکه «جهش تولید» مرحله بعد از «رونق تولید» است، خاطرنشان ساخت: باید در سال «جهش تولید» کار به جریان افتاده و با شتاب بیشتری افزایش یابد.

آیت‌الله حسینی همدانی در خاتمه با تأکید بر اینکه افزایش تولید به معنای افزایش اشتغال است، عنوان کرد: با توجه به مشکل اشتغال به‌خصوص جوانان، افزایش و جهش تولید می‌تواند یکی از راه‌حل‌های این معضل باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در انتهای این سفر یک‌روزه به شهر ماهدشت و در ادامه‌ی دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با خانواده شهیدان «سید نعمت هاشمی»، «فرهاد معصومی» و «جهانگیر و جهانبخش بیات» دیدار و گفتگو کرد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.