هم‌زمان با هفته معلم صورت گرفت/

پیام نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز به مناسبت هفته بزرگداشت معلم

کارشناس روابط عمومی ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در پیامی با تبریک هفته معلم به همه معلمان در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تربیت نسل مؤمن انقلابی در راستای تحقق بیانیه گام دوم را از وظایف خطیر معلمان دانست و خاطرنشان کرد: تربیت نسل آینده و نیروی طراز انقلاب اسلامی و تمدن ساز در جهت پیشرفت همه‌جانبه و رسیدن به اهداف بلند و آرمان‌های شهیدان و امامشان، همان جایگاهی است که مورد مباهات ملائکه است و از هفتاد هزار عابدی که فقط عبادت می‌کنند بالاتر است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، متن پیام حضرت آیت‌الله حسینی همدانی به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

امسال روز معلم و ایام بزرگداشت این مقام ارجمند که هرساله به مناسبت شهادت استاد علامه، آیت‌الله مرتضی مطهری (ره) گرامی داشته می‌شود مصادف است با روزهای نورانی و پرفیض ماه مبارک رمضان. ماهی که همگی ما مهمان خدای تعالی هستیم، شَهْرٌ دُعِیتُمْ فِیهِ إِلَی ضِیافَهِ اللَّهِ. میزبان، خدائی است که معلم است و با تعلیم کتاب انسان‌ها را از ظلمت به سمت نور هدایت می‌کند. همان روشی که رسول خدا صلی‌الله علیه و آله به‌عنوان معلم ثانی بشر به‌وسیله قرآن انجام می‌دهد. الرکِتَابٌ أَنْزَلْنَاهُ إِلَیْکَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ بِإِذْنِ رَبِّهِمْ إِلَى صِرَاطِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ ۱/ابراهیم. و این سلسله ادامه پیدا کرد تا رسیده است به شما معلم عزیز که رحمت و درود خدای تعالی بر شما باد که گذشته از تعلیم مفاهیم علمی و آموزش دانش موردنیاز به فرزندان ایران اسلامی به وظیفه و رسالت بزرگ‌تر خود که تربیت است و ارزش والای تأثیرگذاری بر آحاد جامعه «از کودکی تا طی بالاترین مدارج عالی علمی» با شماست.

همان‌که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند: همه سعادت‌ها و همه شقاوت‌ها انگیزه‌اش از مدرسه‌هاست و کلیدش در دست معلمین است.

شمایید که در جایگاه تعلیم و تربیت وظیفه خطیر تربیت نسل مؤمن انقلابی در راستای تحقق بیانیه گام دوم را بیشتر از بقیه به عهده‌دارید.

تربیت نسل آینده و نیروی طراز انقلاب اسلامی و تمدن ساز در جهت پیشرفت همه‌جانبه و رسیدن به اهداف بلند و آرمان‌های شهیدان و امامشان، همان جایگاهی است که مورد مباهات ملائکه است و از هفتاد هزار عابدی که فقط عبادت می‌کنند بالاتر است.

بنده با تمام ارادت و اخلاص از همه معلمین و اساتید گرامی که با شور و عشق و علاقه جرعه‌جرعه علم و ادب اخلاق به فرزندانمان می‌نوشانند تشکر و قدردانی می‌کنم و از میزبان کریم رمضان الکریم درخواست می‌کنم با وجه کریمش به همه شما نظرکرده و کریمانه بهترین خیر را در شب‌های قدر برای شما رقم‌زده و حاجاتتان را برآورده بگرداند.

برادر کوچکتان، حسینی همدانی

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز

و امام‌جمعه کرج

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.