در دیدار با رئیس‌کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز مطرح شد:

قدردانی امام‌جمعه کرج از اجرای طرح تحول قضائی در استان / کارگروه شناسایی معضلات در دادستانی مرکز استان تشکیل شود

کارشناس روابط عمومی ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، حسین فاضلی رئیس‌کل دادگستری البرز به همراه حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در البرز و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

حضرت آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار پس از دریافت گزارش اقدامات انجام‌شده در استان برای مقابله با احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی و دارویی بر توزیع نظام‌مند کالاها و برخورد قاطع با محتکران تأکید کرد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تدابیر صورت گرفته در جهت برقراری نظم در زندان‌های استان و جلوگیری از بروز بیماری کرونا، بیان داشت: این امر نشان از برتری مدیریت اسلامی در مقابل مدیریت لیبرال دموکراسی غرب به‌خصوص آمریکاست که زندان‌های آن بیش از ۹۲ درصد مبتلا به کرونا داشته و اساساً برای جان انسان‌ها ارزشی قائل نیستند.

امام‌جمعه کرج در بخش دیگری با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام‌شده در قالب طرح تحول قضایی استان البرز گفت: این اقدامات که ناشی از انتصاب افراد شایسته و با روحیه جهادی و انقلابی در مسئولیت‌های قضایی است می‌تواند نویدبخش عدالت برای همگان باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی تشکیل «قرارگاه صیانت از بیت‌المال و مقابله با تغییر کاربری البرز» را اقدامی شایسته در دادگستری استان دانست و بیان داشت: این قرارگاه توفیق جهادی عمل کردن را به دستگاه قضایی می‌دهد چراکه قرارگاه باید همه‌جانبه و در همه عرصه‌های موردنظر وارد عمل شده و برنامه داشته باشد.

وی بابیان اینکه منابع طبیعی و اراضی ملی باید با این قرارگاه حفظ و صیانت شود، خاطرنشان ساخت: از ملامت، ملامت کنندگان ناراحت و خسته نشوید که نمی‌شوید و با اهتمام فعالیت کنید که می‌کنید.

نماینده ولی‌فقیه در البرز در خاتمه با پیشنهاد تشکیل کارگروه شناسایی معضلات در دادستانی مرکز استان گفت: این کارگروه می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و گروه‌های مردمی در شناسایی موضوعات به دادستانی کمک کند و زمینه را برای ورود مدعی‌العموم جهت جلوگیری از تضییع و دفاع از حقوق عامه فراهم کند.

در ادامه شاهد گزیده‌ای از تصاویر این جلسه هستید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.