آیت‌الله حسینی همدانی در سومین جلسه قرارگاه مواسات و همدلی:

گروه‌های جهادی منسجم شوند / مواسات فقط شامل جنبه مادی نیست

کارشناس روابط عمومی ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، سومین جلسه قرارگاه مواسات و همدلی در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان به ریاست نماینده ولی‌فقیه در البرز و با حضور سید علی‌اکبر میروکیلی مسئول ستاد نماز جمعه کرج به همراه جمعی از اعضای این ستاد در محل دفتر امام‌جمعه کرج برگزار شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه با اشاره به رزمایش مواسات و همدلی، بیان داشت: نیازمندان و کسانی که شغل‌های آزاد و روزمزد داشتند و در این ایام به علت شیوع بیماری کرونا از انجام کار محروم شدند اهداف اصلی در این رزمایش هستند.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت مساجد برای شناسایی افراد نیازمندی که در هیچ‌کدام از آمار نهادهای دولتی و غیردولتی نیستند، بیان داشت: با تشکیل قرارگاه‌های محله محور و استفاده از معتمدین محلات می‌توان آمارهای مربوط به این گروه را به دست آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه کمک به افراد کم برخوردار و کسانی که کرونا معیشت آن‌ها را با مشکل مواجه کرده از ابتدای شیوع بیماری در البرز آغاز شد، خاطرنشان ساخت: هم‌اکنون با فراخوان رهبر معظم انقلاب این اقدام باید با وسعت و انسجام بیشتری ادامه یابد.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه کمک‌ها به اقشار مختلف باید متناسب با نیاز آن‌ها باشد، گفت: نیازهای خانواده‌های مستمند و کسانی که دچار مشکلات معیشتی شده‌اند متفاوت است لذا باید با شناخت دقیق، کمک‌ها متناسب با نیازهای فوری آنان صورت گیرد.

وی با تأکید بر لزوم انسجام بین گروه‌های جهادی در این رزمایش، به اطلاعیه شماره یک قرارگاه مواسات و همدلی استان اشاره کرد و گفت: طی اطلاعیه‌ای عمومی به‌تمامی گروه‌های جهادی علاقه‌مند به کارهای منسجم اعلام شد که می‌توانند با ارسال اطلاعات گروه خود به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۶۶۰۲۲ در این امر مشارکت کنند.

امام‌جمعه کرج در پایان با تأکید بر اینکه مواسات فقط شامل جنبه مادی نیست، به مواسات معنوی اشاره کرد و گفت: قرارگاه مواسات و همدلی شامل دو رویکرد مادی و معنوی است که بعد معنوی آن باید از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع به فعالیت کند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.