آیت‌الله حسینی همدانی در چهارمین جلسه قرارگاه مواسات و همدلی:

رزمایش همدلی با شبکه‌سازی محله محور به مرکزیت مسجد انجام شود

کارشناس روابط عمومی ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، چهارمین جلسه قرارگاه مواسات و همدلی در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان به ریاست نماینده ولی‌فقیه در البرز و با حضور جمعی از مسئولین دستگاه‌های استان در محل دفتر امام‌جمعه کرج برگزار شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های تمامی دستگاه‌های استان و گروهای جهادی و مردمی در جهت مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: به جهت بزرگی کار در هر نوبت باید از تلاش‌های صورت گرفته در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به فراخوان رهبر معظم انقلاب برای دستگیری از افرادی که جریان کرونا بر زندگی آن‌ها اثر منفی گذاشته است، به اهمیت رزمایش مواسات تأکید کرد و عنوان داشت: تعدادی از گروه‌های آسیب‌پذیر تحت حمایت هیچ‌کدام از نهادهای دولتی و خصوصی نیستند که باید با شناسایی دقیق موردحمایت قرار گیرند.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه قرارگاه مواسات در هر شهرستان باید تحت اشراف ائمه جمعه و جماعات آن شهرستان باشد، بر نقش محوری مساجد محلات در شناسایی و توزیع کمک‌ها تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: بهترین شیوه توزیع کمک‌ها به‌صورت محله محور می‌باشد لذا مساجد و ائمه مساجد به‌عنوان قلب هر محل نقش مهمی را در این رزمایش بر عهده‌دارند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر پرهیز از هرگونه موازی کاری بین دستگاه‌های استان در اجرای این رزمایش، گفت: تمامی دستگاه‌های استان باید ضمن اجرای امور خود به‌صورت مستقلانه با همکاری با قرارگاه مواسات و همدلی کار را وسعت بخشیده و از موازی کاری در این امر جلوگیری کنند.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین در این رزمایش، عنوان کرد: خیرین و گروه‌های مردمی می‌توانند با تشکیل صندوق‌هایی تحت اشراف قرارگاه مواسات و همدلی اقدام به پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان با تأکید بر موضوع سازی و اولویت سازی برای گروه‌های جهادی، عنوان کرد: با افتتاح و فعال‌سازی کارخانه جات انبوه تولید ماسک نیازها به تولیدات گروه‌های جهادی کاهش می‌یابد لذا باید برای گروه‌های جهادی اولویت‌ها و موضوعات جدیدی در نظر گرفته شود.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.