در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان البرز مطرح شد/

قدردانی امام‌جمعه کرج از خدمات گسترده ستاد اجرایی فرمان امام در مبارزه با کرونا

کارشناس روابط عمومی ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان البرز با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار در جریان آخرین و جدیدترین اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برای مقابله با ویروس کرونا قرار گرفت.

وی ضمن قدردانی از خدمات گسترده ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در مبارزه با کرونا، بیان داشت: ستاد اجرائی فرمان امام خمینی (ره) به‌صورت شبانه‌روزی در کنار کادر پزشکی برای از بین بردن ویروس کروناست تلاش کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه کشورهایی که ادعای مدیریت جهانی داشتند به ماسک دزدی روی آوردند، گفت: در ایران اسلامی ستاد اجرایی امام خمینی (ره) در یک فقره فعالیت خطوط تولید ماسک سه لایه و ان ۹۵ و تولید ٣ میلیون ماسک بهداشتی در روز را راه‌اندازی کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در خاتمه هجمه آمریکایی‌ها به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) را نشان از موفقیت آن نهاد دانست و افزود: هرگاه در نظام اسلامی نهادی کار خود را به‌درستی انجام دهد موجب عصبانیت آمریکا می‌شود که این نشان از درستی آن کار و عمل است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.