آیت‌الله حسینی همدانی در جلسه شورای بسیج طلاب و حوزه‌های علمیه استان البرز:

تأکید بر بهره‌مندی از ظرفیت بسیج و خیرین برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا

کارشناس روابط عمومی ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، جلسه شورای بسیج طلاب و حوزه‌های علمیه استان البرز، با حضور آیت‌الله حسینی همدانی و مدیران و معاونین بسیج طلاب و حوزه علمیه، در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، برگزار شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه ضمن قدردانی و تشکر از گروه‌های جهادی طلاب مدافع سلامت، بیان داشت: به لطف خداوند متعال در فضای استان همه افراد در راستای آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنند تا خدمتی برسانند که نتیجه آن نیز پیشرو و نمونه بودن البرز در مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شد.

وی با تأکید بر خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه برای رفع بلا و سختی‌ها، خاطرنشان ساخت: تمامی دستگاه‌ها و نهادها باید با اهتمام قرائت دائمی دعای هفتم صحیفه سجادیه که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است را تا ریشه‌کنی کامل این بیماری دنبال کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری با اشاره به فراخوان رهبر معظم انقلاب برای دستگیری از افرادی که جریان کرونا بر زندگی آن‌ها اثر منفی گذاشته است، به برگزاری رزمایش مواسات اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام مواسات اثرات فراوانی در جامعه دارد که اجابت دعا و نزول رحمت یکی از آنان است.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه مواسات بر دو قسم مادی و معنوی است، عنوان کرد: بر اساس روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام مؤمن، مؤمن نیست مگر مواسات داشته باشد.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین برای رزمایش مواسات و همدلی، عنوان کرد: بسیج طلاب می‌تواند در امر کمک‌رسانی موارد موردنیاز را تهیه و از صندوق‌های قرض‌الحسنه برای خرید وام بگیرد و خیرین اقساط آن را بپردازند.

امام‌جمعه کرج با اشاره به وجود کارخانه جات انبوه تولید ماسک کشور در البرز، عنوان کرد: تعدادی از اعضای بسیج طلاب می‌توانند برای کمک به این کارخانه جات برای برخی شیفت‌های کاری به کار گرفته شوند.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش پایانی با اشاره به نزدیکی به ایام مبارک ماه رمضان، بر تقویت بعد معنوی جامعه تأکید کرد و گفت: روحانیت و طلاب علاوه بر ارائه خدمات جهادی به مردم باید وظیفه ذاتی خود که رهبری فکری و فرهنگی جامعه است را در ایام ماه مبارک رمضان فراموش نکنند.

در ادامه شاهد گزیده‌ای از تصاویر این جلسه هستید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.