از سوی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز صورت گرفت/

پیام تسلیت در پی درگذشت پدر شهیدان فهمیده

کارشناس روابط عمومی ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ۰

حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز، در پی رحلت مرحوم آقای حاج محمدتقی فهمیده، پدر دو شهید فهمیده پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، متن پیام تسلیت نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

هنوز یک ماه از داغ درگذشت اندوه‌بار و غریبانه مادر شهیدان فهمیده نگذشته است که در این ایام غم و اندوه استان البرز بلکه ایران اسلامی داغدار ارتحال مرحوم حاج محمدتقی فهمیده پدر بزرگوار شهیدان گردید. پدر و مادر فداکار و صبوری که مکتب اهل‌بیت را آگاهانه و با بصیرت به فرزندان گران‌قدرشان تعلیم دادند تا ستاره‌های پرفروغ و نشانه‌هایی درخشان برای حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی باشند. والدین گرامی شهیدان محمدحسین و داود فهمیده مروج فرهنگ ایثار و شهادت و خود از مصادیق ارزشمند این مسیر نورانی بودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار استان سرافراز البرز و خانواده مکرم و بازماندگان محترم برای ایشان از خدای تعالی علو درجات و هم‌جواری با فرزندان شهید و امام شهیدان را مسألت می‌نمایم.

حسینی همدانی

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج

۱۲ فروردین ۹۹

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.