آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز مطرح کرد:

احتکار بازی با جان مردم است / اخلال گران سلامت به‌سختی مجازات شوند/ تأکید بر توزیع نظام‌مند اقلام بهداشتی و دارویی

کارشناس روابط عمومی ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ۰

امام‌جمعه کرج با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی، عنوان کرد: محتکران و اخلالگران نظام سلامت با جان مردم بازی می‌کنند لذا باید با یک تندی و قوه بیشتری با آنان برخورد کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، علی‌اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار پس از دریافت گزارش اقدامات انجام‌شده در استان برای مقابله با احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی و دارویی بر توزیع نظام‌مند کالاها تأکید کرد.

وی با تأکید بر استفاده از شبکه توزیع مردمی برای پخش کالاهای بهداشتی، عنوان کرد: می‌توان برای توزیع نظام‌مند اقلام بهداشتی در استان از مساجد محلات طی برنامه‌ای زمان‌بندی‌شده و با نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط استفاده کرد.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی، عنوان کرد: محتکران و اخلالگران نظام سلامت با جان مردم بازی می‌کنند لذا باید با یک تندی و قوه بیشتری با آنان برخورد کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به نزدیکی به ایام عید نوروز، بر تنظیم بازار شب عید تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: از وزارت صمت به خصوصه این مطالبه را داریم که به مسئله میوه و مایحتاج شب عید مردم با یک توجه و دقت خاص رسیدگی کند تا مردم و اقشار آسیب‌پذیر جامعه که به خاطر پایین بودن درآمدها در ایام شیوع بیماری کرونا دچار مشکلات معیشتی شده‌اند، آسیب نبینند.

وی در ادامه افزود: برای تنظیم بازار میوه و سایر اقلام مورداحتیاج شب عید مردم، دولت می‌تواند بخشی از یارانه خود را در این قسمت هزینه کند.

نماینده ولی‌فقیه در البرز در پایان از دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی استان که در این روزها برای مقابله با احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی و دارویی تلاش می‌کنند، تقدیر به عمل آورد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.