پیام نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در پی حضور حماسی و پرشکوه مردم در انتخابات:

مردم با هوشمندی رجزخوانی‌های دشمنان را از بین بردند

کارشناس روابط عمومی ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰

در پی حضور پرشکوه و حماسی مردم در یازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز پیام تشکر و قدردانی صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، متن پیام نماینده رهبر انقلاب اسلامی در استان البرز به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

اَلحَمدُالله رَبِّ‌العالَمینَ وَالصَّلاهُ وَالسَّلامُ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّد صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِه الطّاهِرینَ

بار دیگر عنایات ویژه رحمانی شامل حال ملّت ایران و به‌خصوص مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان البرز شد و توانستند صفحه نوران دیگری از شور و شعور و معرفت را به کتاب عظیم اقتدار و امنیت و عزت ایران اسلامی اضافه کنند. اقشار مختلف مردم با سلایق گوناگون با هوشمندی و از روی آگاهی رجزخوانی‌های دشمنان پلید و عملیات روانی رسانه‌ای گسترده آنان در جهت عدم شرکت در انتخابات را با حضور خود از بین برده و زمینه‌های ایران قوی را با تشکیل مجلس قویِ تراز انقلاب اسلامی فراهم کردند.

اینجانب ضمن عرض تبریک به نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی استان البرز و آرزوی توفیق در انجام مسئولیت بزرگی که از طرف مردم به آنان واگذارشده از نامزدهای دیگر که تنور انتخابات را گرم کردند و زمینه‌ساز حضور مردم در این عرصه را فراهم کردند تشکر می‌نمایم. و تذکر این نکته را خالی از لطف نمی‌دانم که تا پایان دوره مجلس فعلی و آغاز مجلس جدید نزدیک صد روز فرصت وجود دارد که عزیزان منتخب بار دیگر وظایف خطیر نمایندگی مردم، فرصت‌ها و تهدیدهای استان را بررسی کنند، به دیدار مردم رفته صحبت‌های آنان را گوش‌داده و از تجربیات و ایده‌های رقبای انتخاباتی برای برنامه‌ریزی‌های آینده بهره‌مند شوند.

لازم است در اینجا از همه‌کسانی که در بهتر برگزار شدن این مهّم از ماه‌های قبل تلاش داشتند، از شورای محترم نگهبان و هیئت‌های اجرایی، از دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی و قضایی، از مجریان و ناظران و رسانه‌ها، از اولیاء مساجد و مدارس و از صداوسیمای مرکز استان تشکّر و قدردانی نمایم.

در پایان با سجده شکر در مقابل خدای سبحان به خاطر همه نعمت‌هایش و سپاس از عنایت ویژه حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، یاد امام (ره) و شهیدان به‌خصوص سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز را گرامی داشته و برای ایران اسلامی و مردم غیور کشورمان افتخار و سربلندی تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی تحت زعامت نایب الامام ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

حسینی همدانی

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز

و امام‌جمعه کرج

۳ اسفند ۹۸

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.