خطیب نماز جمعه کرج:

پرده‌نشین‌ها و پدرخوانده‌ها دست از سر البرز بردارند / شایستگی نماینده را مردم می‌سنجند

کارشناس روابط عمومی ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه از هر جریان و جناحی در داخل استان افراد لایقی وجود دارد، تاکید کرد: از هر فکر و اندیشه‌ای در داخل استان هست و استان باید خودش برای خودش تصمیم بگیرد. لذا پرده‌نشین‌ها و پدرخوانده‌هایی که فقط به فکر منافع خودشان هستند دست از سر استان بردارند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه هجدهم بهمن‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه باید در همه زمینه‌ها قوی بود، اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب یکی از مؤلفه‌های قدرت، مجلس قوی است که بارأی بالا و حضور حداکثری تشکیل می‌شود لذا یکی از زمینه‌های موجود که حساس است و باید به‌خوبی اداره شود و طمع دشمن را از بین برد صحنه انتخابات است که قطعاً و به فضل الهی مثل همیشه حضور مردم پای صندوق‌های رأی تودهنی محکمی به دشمنان خواهد زد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: یکی از امتیازاتی که انقلاب اسلامی و نظام اسلامی نسبت به انقلاب‌های دیگر در دنیا دارد همین است که با مردم شروع‌شده و مردمی ادامه پیداکرده است لذا در همه عرصه‌ها مشارکت مردم، مشکلات و ضعف‌ها را حل کرده است.

امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه وظیفه ملی، دینی، اخلاقی و شرعی همه مردم است که با هر سلیقه‌ای در این امتحان الهی شرکت کنیم، گفت: همه شما به‌خوبی به نقش مجلس در اداره کشور و سامان‌دهی مشکلات واقفید لذا نباید بی‌تفاوت بود چراکه قسمت مهمی از عزت، اقتدار و قدرت کشور درگرو مجلس است و قطعاً در گام دوم انقلاب که باید قدم‌های بلندی بر اساس بیانیه برداشته شود، مجلس هم باید تراز انقلاب باشد و برای رسیدن به مطلوب همه باید کمک کنند تا عناصر حزب‌اللهی و مؤمن که بر مبانی دین و انقلاب اصرار و پافشاری دارند وارد مجلس شوند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه هرچه مشارکت بیشتر باشد، همبستگی ملی بیشتر است، گفت: این همبستگی ملی توطئه‌های دشمنان را از بین می‌برد و کمر آنان را می‌شکند و امنیت داخلی و خارجی را بالا می‌برد.

وی بابیان اینکه شورای نگهبان کف صلاحیت را می‌سنجد اما شایستگی‌ها را خود شما باید بسنجید، با طرح پرسشی تأکید کرد: معیارهایی را برای صلاحیت‌دارند اما آیا بعضی شایستگی‌ها را هم دارند؟!

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز ضمن اشاره به اینکه در استان فضای خوبی برقرار است و گروه‌ها و جریانات مختلف دنبال انتخاب گزینه خودشان هستند، اظهار داشت: بنده از زمانی که وارد استان شده‌ام تلاش کرده‌ام به سهم و توان خودم جلوی فساد را بگیرم و تا روزی که باشم کوتاه نمی‌آیم و در این مسیر حرکت کرده‌ام.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: ما اصولی داریم و بر سر آن با امام خمینی (ره) پیمان بسته‌ایم و با امام خامنه‌ای دست بیعت داده‌ایم و اکنون لازم است مردم استان باعزت، غیرت و صلابت در انتخابات شرکت کنند.

وی بابیان اینکه فضای جدیدی فراهم‌شده و رایحه و نفس تازه‌ای به استان در حال دمیدن است، گفت: همه امیدوارند که مسیر به سمتی برود که استان در جایگاه اصلی و تراز خودش قرار گیرد لذا از همه‌کسانی که دل درگرو انقلاب، نظام و ارزش‌ها دارند می‌خواهم که در این عرصه وارد شوند و این جریان میمون و مبارک را به سرانجام برسانند.

خطیب جمعه کرج افزود: بنده به خاطر محذوریتی که وجود دارد نمی‌توانم در خیلی از عرصه‌ها ورود داشته باشم و تا امروز هم نام کسی را نبرده‌ام و این را مکرر اعلام کرده‌ام و هرکس هم نام کسی را ببرد و به من نسبت دهد عندالله مسئول است و روز قیامت هم باید پاسخگو باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه بنده تا امروز نام کسی را به‌عنوان کسی که کاندیدای مورد تائید بنده هست نام نبردم، گفت: هرکسی هرجایی و هرگونه ای به بنده نسبت دهد نزد خدای تعالی مسئول است و باید پاسخگو باشد.

وی در ادامه افزود: بنده اگر بخواهم بگویم خیلی صریح میگویم ولی محذوریت داریم و نمی‌توانم در این قصه ورود داشته باشم لذا هر کس هم این‌طور می‌گوید خلاف واقع گفته است؛ البته ممکن است افراد بیایند مشاوره بگیرند و بنده مطالب کلی را بگویم کما اینکه در خطبه‌ها شاخصه‌ها و ملاک‌ها را گفته‌ام.

رئیس بنیاد مهدویت استان البرز تأکید کرد: برادران و خواهران عزیزم و جوانان بزرگوار که امید رهبری و نظام هستید خودتان وارد عرصه شوید و خدا را شاهد بگیرید و با مدد الهی و برکت خون شهیدان حرکتی تازه و از روی اخلاص به نفع نظام و مردم انجام دهید و خودتان را دست‌کم نگیرید و آنچه خود دارید از بیگانه تمنا نکنید.

آیت‌الله حسینی همدانی با طرح این پرسش که چرا بعضی از جریان‌ها اصرار دارند از خارج استان افرادی را بیاورند؟ گفت: هر کس می‌تواند از هرجائی بیاید و در هرجائی کاندیدا شود و تبلیغ کند که بحث من آن نیست، بحث من جریان سازی است و جریانی است که می‌خواهد همیشه البرز وابسته به نیروهای غیر خودش باشد. درحالی‌که البرز توانمند است.

وی با بیان اینکه از هر جریان و جناحی در داخل استان افراد لایقی وجود دارد، تاکید کرد: از هر فکر و اندیشه‌ای در داخل استان هست و استان باید خودش برای خودش تصمیم بگیرد. لذا پرده‌نشین‌ها و پدرخوانده‌هایی که فقط به فکر منافع خودشان هستند دست از سر استان بردارند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز ادامه داد: جوانان عزیز و حتی کسانی که کمتر به امر انتخابات توجه داشته‌اند یا به عللی شرکت نمی‌کردند، در این دوره اهمیت دهید و با دقت وارد عمل شوید و سعی کنید تصمیم غلط نگیرید و شاخص‌های انتخاب را فراموش نکنید و بدانید در مقابل هر رأیی که می‌دهید نزد خدا مسئولید و مورد سؤال قرار می‌گیرید.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه افراد را خوب رصد کنید، گفت: همین الآن که می‌خواهند تبلیغ کنند بعضی‌ها مسیری را طی می‌کنند و حرکاتی دارند که باارزش‌ها نمی‌سازد لذا از آرمان‌های انقلاب کوتاه نیایید و هدف فقط پیروزی به هر قیمت نیست.

وی افزود: ملاکتان اینکه چه کسی رأی میاورد پس به او رأی بدهیم نباشد. این‌گونه فکر کردن قطعاً سیاستی که عین دیانت است نخواهد بود. قابلیت‌ها و شایستگی‌های افراد را در نظر بگیرید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.