با حضور نماینده رهبر انقلاب در البرز، جمعی از مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مصلای امام خمینی

کارشناس روابط عمومی ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، مراسم ترحیم و بزرگداشت سردار پرافتخار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، صبح امروز (شنبه) با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در مصلای امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.

در این مراسم که علما، روحانیون، مسئولان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، قاری قرآن آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کرد و ذاکران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به ذکر مصیبت پرداختند.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در سخنانی، بابیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به یک نهضت تبدیل‌شده که شرق و غرب عالم را در هم درنوردیده است، اظهار کرد: با شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد بلکه مردم بصیرت دارند و مالک‌ها متعدد هستند چراکه حاج قاسم به یک نهضت و مکتب تبدیل‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان نمی‌توانند مقابل خشم جبهه مقاومت دوام بیاورند، گفت: شهادت آرزوی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود، شاید برخی فکر کنند خون این شهید در فرودگاه بغداد ریخته شده اما باید گفت؛ خون این شهید در رگ‌های جبهه مقاومت تزریق‌شده و جبهه مقاومت برای استکبار جهانی جهنمی خواهد ساخت که در تاریخ بی‌سابقه باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بخش دیگری خطاب به کدخدا باوران و غرب گریان، گفت: خود را به خواب نزنید با خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیدار شوید و دم از عضویت در کنوانسیون‌های که استکبار در آن عضو است، نزنید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.