آیت‌الله حسینی همدانی در شورای اداری استان البرز:

دستگاه قضا می‌تواند تهدیدهای استان البرز را به فرصت تبدیل کند/ برخی مدیران استان دلسوز نیستند

کارشناس روابط عمومی ۱۲ دی ۱۳۹۸ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه دستگاه قضا توان این را دارد که تهدیدات متعددی که در این استان است را به فرصت تبدیل کند گفت: اگر در رابطه با دغدغه‌هایی که مطرح می‌شود سریع و باقدرت وارد عمل شوید منشأ برکات زیادی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی در جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در سالن همایش شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: استان البرز با مسائلی چون آب، زمین‌خواری، آلودگی، ساخت‌وساز غیرمجاز، حقوق عامه، زندان‌های متعدد و مسائل مربوط حریم رودخانه مواجه است.

وی افزود: البرز نقش زیادی در تولید ملی، مبارزه با قاچاق و رونق اقتصادی دارد، البرز تراکم جمعیتی بالایی دارد، تقریباً سه میلیون نفر جمعیت داریم که یک‌سوم این جمعیت حاشیه‌نشین و به بزهکاری نزدیک هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به تنوع بالای فرهنگی و جمعیتی در استان البرز، ادامه داد: از ۱۴۰۰ شهر و روستا در این استان زندگی می‌کنند، به‌علاوه فرقه‌ها و نحله‌های فکری، اما متأسفانه برخی مدیران دلسوزی لازم را ندارند و به دنبال این هستند که با جمع‌کردن رزومه در البرز به تهران منتقل شوند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه دستگاه قضا توان این را دارد که تهدیدات متعددی که در این استان است را به فرصت تبدیل کند گفت: اگر به موضوعاتی که مطرح می‌شود سریع و باقدرت وارد عمل شود منشأ برکات زیادی خواهد داشت.

وی در بخش دیگری ضمن انتقاد از اینکه برخی مدیران البرزی دلسوزی لازم برای توسعه استان را ندارند، گفت: برخی به فکر این هستند که مدتی در این استان باشند و در آینده در پایتخت مسئولیت بگیرند.

امام‌جمعه کرج در ادامه از سیر تحول جدید در دستگاه قضایی با انتصاب جدید قدردانی کرد و آن را در آغاز دهه پنجم انقلاب و بیانیه گام دوم مایه امیدواری دانست.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه اگر به سمت جامعه مهدوی و تمدن نوین اسلامی درحرکت هستیم باید الزامات تحقق عدالت هم همراه شویم گفت: قوه قضاییه برای حرکت در راستای عدالت و استقلال به قوانین عادلانه، مجربان عادل، گفتمان سازی و نظارت مردمی احتیاج دارد و در این حرکت از هیچ ملامت کننده‌ای نباید خائف شود.

وی از رویکرد فساد ستیزانه دستگاه قضایی هم قدردانی کرد و گفت: این حرکت باید به درون دستگاه قضایی هم تسری داده شود و اگر موارد هست به‌سرعت پاک‌سازی شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز در پایان با اشاره به کمبود امکانات در دادگستری البرز و بابیان اینکه امکانات موجود در حد شهرستان است، خواستار بهبود این شرایط شد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.