در خطبه‌های نماز جمعه کرج مطرح شد:

کاهش مشارکت حداکثری مهم‌ترین هدف دشمن در انتخابات است/ به نامزدهایی که در انتخابات پول و شام می‌دهند رأی ندهید

روابط عمومی (۲) ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ۰

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به کاندیداهایی که برای جمع‌آوری آراء ضیافت به راه می‌اندازند اشاره کرد و گفت: به افراد کارت هدیه دادن و یا ضیافت شام راه انداختن قطعاً بی‌احترامی کردن به درک مردم است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیست و نهم آذر‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات تأکید کرد و بیان داشت: قصد داشتند آشوب‌ها را طولانی کنند تا به برگزاری انتخابات در زمان خودش آسیب بزنند و درنتیجه حضور حداکثری مردم را هم تحت تأثیر قرار دهند که به فضل خدای تعالی این توطئه خنثی شد.

وی با تأکید بر اینکه شیطنت‌ها برای کم‌رنگ کردن حضور مردم هنوز باقی است، گفت: با ثبت‌نام کردن بی‌حساب‌وکتاب و تائید تعداد زیادی در هیئت‌های اجرائی، هزینه رد صلاحیت‌ها بر عهده شورای نگهبان گذاشته شد که این‌ها باعث می‌شود مردم برای حضور در انتخابات احساس امنیت نداشته باشند.

امام‌جمعه کرج مردم را به امیدواری فراخواند و اظهار داشت: ما باید در این دوره کاری کنیم که حضور مردم حداکثری باشد تا مشتی در مقابل دشمن باشد لذا مردم از شورای نگهبان قاطعیت و صداقت در عمل را می‌خواهند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه حق‌الناس منحصر در شمارش آراء نیست، گفت: یک عده گفتند حق‌الناس فقط در شمارش آراء است درصورتی‌که اگر کسی که شایستگی دارد را درست بررسی نکردیم و حذف کردیم و یا کسی که شایستگی نداشت را تائید کردیم این‌ها هم حق‌الناس است.

وی با تأکید بر اینکه در گام دوم انقلاب احتیاج به مجلس تراز انقلاب داریم، بیان داشت: این مجلس را با این وضعیت می‌بینید و باید قطعاً از این مجلس عبور کرد لذا لازمه‌اش این است که نمایندگانی با نصاب و شاخصه‌های لازم را انتخاب کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به کاندیداهایی که برای جمع‌آوری آراء ضیافت به راه می‌اندازند اشاره کرد و گفت: به افراد کارت هدیه دادن و یا ضیافت شام راه انداختن قطعاً بی‌احترامی کردن به درک مردم است.

آیت‌الله حسینی همدانی افزود: وقتی کارت هدیه داده می‌شود؛ یعنی ولو من صلاحیت لازم را نداشته باشم تو با گرفتن این پول به من رأی بده که این کار بسیار زشتی است لذا این‌ها را در نظر داشته باشید و بدانید که نباید رأی دهید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.