امام‌جمعه کرج خطاب به برخی کاندیداهای مجلس:

در اوج خداحافظی کنید

روابط عمومی (۲) ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ۰

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: در جریان حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی به سمت جامعه مهدوی نیاز به عناصر جوان و باانگیزه داریم لذا افرادی که سنشان بالا رفته خودشان کنار بکشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه پانزدهم آذرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه کاندیداهای مجلس باید التزام عملی به قانون داشته باشند، گفت: کسی که نمی‌تواند برای تبلیغات انتخاباتی‌اش خلاف قانون عمل نکند به درد مجلس قانون‌گذاری نمی‌خورد. کسانی که ثبت‌نام کردند، بروند در یک مسجد، کنار قبور شهدا یا امام‌زاده‌ای بنشینند و بین خودشان و خدایشان خلوت کنند که برای خدا قصد آمدن دارند یا اهداف دیگری در دل و ذهنشان دارند. آخرت خودشان و دنیای مردم را خراب نکنید؛ واقعاً اگر در خودتان ظرفیت نمی‌بینید هزینه درست نکنید.

وی در ادامه تصریح کرد: در جریان حرکت پرشتاب و بالنده انقلاب اسلامی به سمت جامعه مهدوی نیاز به عناصری داریم که جوان و پرانگیزه باشند تا بتوانند وسط میدان برای مردم تلاش کنند لذا آقایان و یا بانوانی که سنی از آن‌ها رفته، خودشان کنار بکشند. ما این خدمت را از شما نمی‌خواهیم و می‌خواهیم جوان‌ها را به خدمت بگیریم لذا بینی و بین الله کنار بروید و در اوج خداحافظی کنید. کنار جوانان بنشینید راهنمایی و تشویقشان کنید بنابراین تأکید می‌کنم دوستان گزینه اولتان جوانان باشند مگر اینکه واقعاً به جوانی که قابلیت دارد نرسید.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز در پایان افزود: همان‌طور که ثبت‌نام بی‌مورد کردن خلاف و هزینه‌ساز است. ثبت‌نام نکردن افرادی که لایق هستند هم درست نیست لذا نباید منتظر شوند که بزرگی از آن‌ها دعوت کند؛ اگر واقعاً صلاحیت‌دارید و تواضع می‌کنید و توجه به معنویات دارید وارد عرصه شوید، ثبت‌نام کنید و محکم از آرمان‌های انقلاب و اسلام دفاع کنید و نتیجه را هم به خدا بسپارید.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه بعضی‌ها می‌گویند ما دیگر رأی نمی‌دهیم، گفت: آیا رأی ندهید کار درست می‌شود؟ بدتر می‌شود. رأی بدهید اما درست رأی بدهید. با شناخت رأی بدهید.

وی با تأکید بر اینکه گرایش‌های قومی به روند انتخاب اصلح آسیب می‌زند، اظهار داشت: جریان غیرانقلابی تلاش می‌کند که کرسی‌های مجلس را تصاحب کند لذا باید شایسته‌ها را روی کار بیاورید و بدانید که فامیل بازی، همسایه، قوم و قبیله و گرایش‌های این‌گونه است که ضرر می‌زند.

امام‌جمعه کرج بیان شاخصه‌ها را اتمام‌حجت دانست و گفت: این شاخصه‌ها که می‌گویم برای پر کردن وقت خطبه‌ها نمی‌گویم. دارم بر شما حجت را تمام می‌کنم. کما اینکه رهبر معظم انقلاب هم وقتی شاخص‌ها را می‌گویند دارند حجت تمام می‌کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی تأکید کرد: شما دارید کسی را وکیل می‌کنید که از طرف شما کار انجام دهد لذا در تمام نشست‌وبرخاست‌هایی که آن آقا یا خانم در مجلس دارد شما شریک هستید. باید مواظب باشید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.