به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی انجام شد؛

بازدید نماینده ولی‌فقیه در البرز از کتابخانه شهیدان نصیری کرج

کارشناس روابط عمومی ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، هفته کتاب و کتاب‌خوانی به‌عنوان یک فرصت برای بازنگری به امر ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است، موضوع مهم و بااهمیتی که در پیشبرد اهداف عالی اقتصادی، فرهنگی و معرفتی جامعه اثرگذار است.

آیت‌الله حسینی همدانی امروز (۲۶ آبان) طی بازدید از کتابخانه شهیدان نصیری کرج که در فرهنگسرای امام خمینی (ره) کرج واقع است از نزدیک در جریان روند برنامه‌های این کتابخانه قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در این بازدید که با مشایعت حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز و مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان البرز همراه بود از ضرورت توجه کتابداران به امر مشاوره تخصصی به مراجعان سخن گفت.

دیدار با کتابداران منتخب کتابخانه‌های استان البرز بخش پایانی این بازدید چندساعته بود که ضمن آن اشارات، راهبردها و راهکارهایی در خصوص ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از طرف آیت‌الله حسینی همدانی عنوان شد.

در پایان این دیدار صمیمانه، به ابتکار نماز جمعه کرج در پنج سال گذشته در خصوص معرفی هفتگی دو جلد کتاب خوب پیش از خطبه‌های نماز جمعه اشاره شد؛ همچنین ضرورت بهره‌مندی استان البرز از المان کتاب به‌عنوان یک دستورالعمل مورد تأکید قرار گرفت.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.