در خطبه‌های نماز جمعه کرج مطرح شد:

تقدیر امام‌جمعه کرج از دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی/ مسئولان مراقب رفت‌وآمدهای خود با کاندیداهای احتمالی باشند

روابط عمومی (۲) ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ۰

امام‌جمعه کرج مسئولین استان را مخاطب قرار داد و تأکید کرد: مسئولین محترم شهر و استان به‌هیچ‌وجه باکسانی که در مظان انتخابات و کاندیداتوری هستند رفت‌وآمد نکنند که در این صورت هر دو طرف متهم هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیست و چهارم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ضمن تشکر از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعات استان، بیان داشت: دستگاه امنیتی و اطلاعاتی استان محکم ایستاده‌اند تا کسی که صلاحیت ندارد تائید نشود که بنده هم به جد از این موضوع حمایت می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه در مبارزه با فساد با هیچ‌کس تعارف نداریم، اظهار داشت: نمی‌شود کسانی که قصد ورود به مجلس قانون‌گذاری دارند خود و خانواده‌هایشان التزام عملی به‌نظام نداشته و قانون‌شکنی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه مسئولین استان را مخاطب قرار داد و تأکید کرد: مسئولین محترم شهر و استان به‌هیچ‌وجه باکسانی که در مظان انتخابات و کاندیداتوری هستند رفت‌وآمد نکنند که در این صورت هر دو طرف متهم هستند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه بعضی‌ها با پول بیت‌المال فالوده می‌خورند، افزود: در وضعیتی که افراد نمی‌توانند حقوق کارمندانشان را دهند، برخی کاندیداهای احتمالی را همراه خانواده‌هایشان به شام دعوت می‌کنند که قطعاً این عمل از چشم ناظران دور نیست.

وی عدم تعویض مسئولین خائن به بهانه نزدیکی زمان انتخابات را غیرعقلانی دانست و تصریح کرد: عوض نکردن مسئولی که به بیت‌المال دست‌درازی می‌کند به اسم این‌که دم انتخابات است حرف قابل قبولی نیست لذا این‌ها بداخلاقی انتخاباتی است و باید سریعاً جلوی این فساد را گرفت.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.