به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت نبی مکرَّم اسلام و امام جعفر صادق (علیه‌السلام):

مهلت شرکت در نخستین جشنواره ملی عکس «شکوه جمعه» تمدید شد

کارشناس روابط عمومی ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس «شکوه جمعه» به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت نبی مکرَّم اسلام؛ حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله علیه واله و سلم) و ولادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)؛ با انتشار اطلاعیه‌ای مهلت دریافت آثار جشنواره را تا ۱۶ آذرماه ۱۳۹۸ تمدید کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

هوالعزیز

هردم از دامنِ رَه، نو سفری می‌آمد

ولی این بار، دگرگون خبری می‌آمد

 

یعنی آن قافله‌سالار سَرآمد، آمد

و چنین گفت خداوند: «محمد، آمد»

مسرورانه فرارسیدن میلاد مسعود پیامبر پارسایی و پایداری، رسول رُستن و رَستن، نبی نور و نیایش و آموزگار آزادی و آگاهی، «حضرت محمد مصطفی» (صلی‌الله علیه و آله وسلم) و نیز خجسته زادروز ششمین ستاره‌ی سپهر سرمدی، امام دانش و بینش و سلاله‌ی صادقِ ختمی‌مرتبت، حضرت «امام جعفر صادق» (علیه‌السلام) را تبریک و تهنیت می‌گوییم.

به همین مناسبت ضمن تقدیر و تشکر از هنرمندان عزیزی که آثارشان را تا تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۸ به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس «شکوه جمعه» ارسال کرده‌اند؛ به اطلاع می‌رساند:

با عنایت به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با مدیران محترم نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در استان‌ها و تشکیل دبیرخانه‌های استانیِ جشنواره عکس «شکوه جمعه» و برگزاری تورهای عکاسی به مصلاهای نماز جمعه در بعضی از شهرها؛ لازم بود مهلت شرکت در این رویداد ملیِ عکاسی تمدید گردد تا فرصت مغتنمی برای مشارکت حداکثری هنرمندان فراهم گردد.

به همین منظور آخرین فرصت شرکت در نخستین جشنواره ملی عکس «شکوه جمعه» و دریافت آثار؛ تا پایان وقت اداری شانزدهم آذرماه ۱۳۹۸ تمدید گردید.

امید است مدیران ستادها، دست‌اندرکاران رسانه‌ای و مدیران تمامی مصلاهای نماز جمعه سراسر ایران اسلامی؛ در هفته‌های آتی با همراهی و همکاری صمیمی، هنرمندان عکاس را به نحوی شایسته حمایت و پشتیبانی کنند تا عکاسان عزیز بتوانند با ثبت و ارسال آثاری فاخر در این رویداد حضوری فعال و پرثمر داشته باشند.

دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس «شکوه جمعه»

۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸

Shokuhejome.ir

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.