مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز خبر داد؛

برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی بیانیه گام دوم انقلاب

روابط عمومی (۲) ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ۰

مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در راستای رهنمودهای حضرت آیت‌الله حسینی همدانی رقم خواهد خورد، برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی بیانیه گام دوم انقلاب است که در دستور کار قرارگرفته است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) احمدعلی هراتی مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز، در آستانه فرارسیدن هفته کتاب، به‌منظور ارائه گزارش از عملکرد یک‌ساله مجموعه کتابخانه‌ها، با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های استان به ارائه گزارش از دو بخش زیرساخت‌های کتابخانه‌ای و فعالیت‌هایی که در استان در حال انجام است پرداخت و گفت: تمام این فعالیت‌ها در راستای رهنمودهای ارزشمند نماینده ولی‌فقیه در استان انجام شده است.

وی افزود: همچنین در سایه وفاق و همدلی با جناب دکتر شهبازی استاندار استان و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر، شاه‌بیت این فعالیت‌ها کتابخانه مرکزی استان شد که دارای همه امکانات و فعالیت‌ها و استانداردهای روز کتابخانه‌ای است.

آقای هراتی در ادامه به مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی که در هفته کتاب در فردیس رقم خواهد خورد اشاره کرد و گفت: اولین کتابخانه تخصصی و ویژه بخش کودک کلنگ زنی می‌شود و کتابخانه جامع المهدی را نیز در دستور افتتاح داریم.

وی در ادامه اظهار کرد: در شهرستان‌های ساوجبلاغ، شهر جدید هشتگرد، نظرآباد و طالقان مراسم کلنگ زنی احداث کتابخانه خواهیم داشت و کتابخانه مشارکتی استانداری نیز در داخل استانداری به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدعلی هراتی، دیدار کتابداران با نماینده ولی‌فقیه در استان البرز را از برنامه‌های هفته کتاب عنوان کرد و در ادامه گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از نویسندگان شاخص استان، همایش تجلیل از مقام کتابداران و برگزاری جشنواره عکاسی با عنوان من و کتاب، ازجمله برنامه‌های هفته کتاب در سطح استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در راستای رهنمودهای حضرت آیت‌الله حسینی همدانی رقم خواهد خورد برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی بیانیه گام دوم انقلاب است که در دستور کار قرارگرفته است.

علی هراتی مدیرکل کتابخانه‌های استان گفت: در هفته کتاب با مشارکت مردم استان افتتاحیه جشنواره اهداء کتاب را خواهیم داشت، تا کتاب‌ها را از دل خانه‌ها خارج کرده و در اختیار کتابخانه‌های عمومی استان البرز قرار دهیم.

وی در پایان بیان کرد: قطعاً این موفقیت حاصله از عملکرد یک‌ساله با همراهی و همدلی آیت‌الله حسینی همدانی و استاندار استان با مجموعه کتابخانه‌های استان بوده که قابل‌ستایش است.

گفتنی است تمام فعالیت‌های مذکور مورد تائید نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج قرار گرفت و در هفته کتاب از بیست و چهارم تا سی‌ام آبان ماه ، در سراسر استان واقع خواهد شد.

همچنین جشنواره کتاب‌خوانی بیانیه گام دوم انقلاب، از تاریخ ۲۸ آبان ماه به مدت یک ماه به‌ دو صورت اینترنتی و مکتوب در فضاهای مختلف، من‌جمله مدارس و مساجد و فضاهای فرهنگی استان برای قشر جوان و بزرگ‌سالان رقم خواهد خورد و با توجه به چهل‌سالگی انقلاب ۴۰ نفر با جوایز بسیار ارزنده مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.