خطیب جمعه کرج:

ابقای افراد رد صلاحیت شده جرم است / از چینش انتخاباتی پرهیز شود

روابط عمومی (۲) ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی ضمن تأکید بر بیان رهبر معظم انقلاب که فرمودند «کسی که از دستگاه امنیتی رد صلاحیت شده به‌هیچ‌وجه نباید به کار گرفته شود» بیان داشت: اگر بعضی از ذی‌نفوذان در کل استان، برای ابقای شخص یا اشخاصی تلاش کنند، جرم است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیست و ششم مهرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ضمن تأکید بر بیان رهبر معظم انقلاب که فرمودند «کسی که از دستگاه امنیتی رد صلاحیت شده به‌هیچ‌وجه نباید به کار گرفته شود» بیان داشت: اگر بعضی از ذی‌نفوذان در کل استان، برای ابقای شخص یا اشخاصی تلاش کنند، جرم است.

وی در ادامه تأکید کرد: من اگر شرعاً احساس وظیفه کنم که باید شفاف بگویم ملاحظه کوچک و بزرگی که در این امر نقش دارند را نخواهم کرد تا مردم بدانند که چه کسی دارد خطا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه همه وظیفه‌داریم نگذاریم انتخابات سرد برگزار شود، اظهار داشت: دشمنان امید دارند که انتخابات سرد برگزار شود و مقدمات سردی هم همین کارهاست لذا باید مواظب باشیم.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.