دیدار نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده شهدا

کارشناس روابط عمومی ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی با دو خانواده شهید منطقه پیشاهنگی و حصارک کرج دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه‌ی دیدارهای هفتگی خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور در منزل خانواده شهیدان «ولی اله مسلمی» و «سید عزیز الله سلیمانی» با خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز حضور داشت، آیت‌الله حسینی همدانی با اهداء لوح از ایثارگری و صبر و استقامت خانواده این شهیدان تقدیر کرد.

شهید «ولی اله مسلمی» که نام پدر «ابوالفتح» و مادرش «رقیه» است در ششم شهریورماه ۱۳۵۲، در روستای «بوئین» زنجان چشم به حیات گشود. وی در دوران سربازی از طریق ارتش زیر پرچم جمهوری اسلامی خدمت می‌کرد و درحالی‌که در مأموریت بود در سانحه‌ای در منطقه «کردستان» در نهم تیرماه ۱۳۷۱، به شهادت رسید و تربت پاکش در جوار «امامزاده محمد کرج» نمادی از جان‌فشانی درراه وطن و اقتدار نظام است.

نامه‌ به یادگار مانده از سرباز شهید «ولی اله مسلمی» را در ادامه می‌خوانید:

خدمت خانواده گرامیم سلام‌علیکم: پس از عرض سلام سلامتی شمارا از درگاه خداوند ایزدمنان خواسته و خواهانم و امیدوارم حالتان خوب باشد و هیچ‌گونه ناراحتی و کسالتی نداشته باشید و در زندگی‌تان موفقیت کسب کنید و اگر از احوالات فرزند حقیرتان ولی اله را خواسته باشید؛ حالم خوب است و به وجود دعاگویی شما عزیزان مشغول می‌باشم. امیدوارم که این نامه ناقابل مرا که از راه‌های دور کلیه فامیلان و آشنایان را سلام می‌رسانم و ان‌شاءالله همگی‌تان خوب باشید و بیشتر از این وقت گرامی شما خانواده عزیزم را نمی‌گیرم با کارد قلبم را می‌شکافم. اولین قطره خون را بانام سلام تقدیم می‌دارم. سلامی به پاکی و زلالی چشمه محبت باری اکنون‌که قلم‌به‌دست گرفتم و قلب رئوف و مهربان شمارا با تیر سلام نشانه می‌گیرم. زمان آن رسید که کلمه‌ای را که تاکنون در زندان سینه حبس کرده بودم، رهاسازم. ای چشمه وجودت برسد و بدانی که چه قدر دوستت دارم. آن کلمه ایست باری دوست عزیزم بیا پروانه شویم و پرواز کنیم و برای لحظه‌ای هم که شده هیاهوی زندگی دور شده و به سرزمین عشق رهسپار شویم. بیا در آغوش یکدیگر در قایق محبت سوار شویم و در دریای خروشان زندگی به سفر برویم.

پدر بزرگوار و مهربانم از خداوند بزرگ شادکامی و سلامت آن سرور گرامی را خواهانم و می‌کوشم که همیشه خرسندی شمارا از وضع تحصیلات خود فراهم‌سازم و در سایه مهر و لطف پدرانه زندگی کنم همواره آرزوی خوشبختی پدر عزیزم رادارم.

برادر گرامیم و از جان عزیزترم امیدوارم همواره قرین شادی و شیرین‌کام باشی. برادر جان! حالم خوب است و فقط رنج و دوری تو باعث دل‌تنگی من است و طاقت مخالفت تو را ندارم چنان چه امید دیدارت نبود از دوری تو خیلی پریشان می‌شوم.

شهید پاسدار «سید عزیز الله سلیمانی» هم در سال ۱۳۴۲ چشم به حیات گشود و در ششم بهمن‌ماه ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید و تربت پاکش در جوار «امامزاده محمد کرج» آرام گرفت.

در ادامه وصیت‌نامه این شهید دفاع مقدس با دستخط خودش را ملاحظه می‌کنید.

گفتنی است؛ استان البرز در دوران دفاع مقدس ۵۲۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.