نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز:

مفسدان و معامله گران انتخاباتی معرفی شوند

روابط عمومی (۲) ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ۰

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز معامله‌گری در انتخابات را عملی فاسد خواند و اظهار داشت: فساد این روش برای همه روشن است و افرادی که این‌گونه معامله می‌کنند باید برای مردم معرفی شوند تا مردم در تصمیم‌گیری دچار اشتباه نشوند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه نوزدهم مهرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) معامله‌گری در انتخابات را عملی فاسد خواند و بیان داشت: برخی افراد با وعده‌ی پست‌های مختلف، از برخی کاندیداها می‌خواهند در انتخابات شرکت نکنند تا رأی شکسته نشود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز افزود: فساد این روش برای همه روشن است و افرادی که این‌گونه معامله می‌کنند باید برای مردم معرفی شوند تا مردم در تصمیم‌گیری دچار اشتباه نشوند.

امام‌جمعه کرج ضمن بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب‌، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در معرفی کاندیدای اصلح فرمودند: «باید امانت‌دار، پاک‌دامن و به‌دوراز فساد باشد»؛ آیا کسی که از قبل برای ماندن در قدرت، شروع به معامله کرده، امانت‌دار و دور از فساد است؟

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.