رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز:

نماینده اصلح وامدار کسی نیست

روابط عمومی (۲) ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ۰

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه نماینده مجلس نباید وامدار کسی باشد، بیان داشت: نماینده مجلس باید در وضع قوانین مورداحتیاج مردم اقدام داشته باشد و لازمه این کار این است که خودش را از قبل وامدار یک عده نکرده باشد که زبانش بسته بماند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه دوازدهم مهرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه نماینده مجلس نباید وامدار کسی باشد، بیان داشت: نماینده مجلس باید در وضع قوانین مورداحتیاج مردم اقدام داشته باشد و لازمه این کار این است که خودش را از قبل وامدار یک عده نکرده باشد که زبانش بسته بماند.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه مردم به‌خوبی مفاسد و مصالح خودشان را می‌دانند، تصریح کرد: مردم را آزاد بگذارید و در رودربایستی اخلاقی قرار ندهید که بخواهند به شخص خاصی رأی بدهند چراکه فرد اصلح کاملاً قابل‌شناسایی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ضمن بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب به یکی از ملاک‌های انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: حضرت آقا درباره نماینده اصلح فرمودند «قبل از ورود به مجلس خود را وامدار دیگران نکند» لذا این‌یکی از شاخص‌هاست که اگر دیدید کاندیدایی قبل از ورود به مجلس خودش را وامدار زید و عمر کرد نباید به او رأی دهید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.