با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز/

رژه نیروهای مسلح در کرج برگزار شد

کارشناس روابط عمومی ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، هم‌زمان با ۳۱ شهریور و مصادف با سی و نهمین سالگرد آغاز هشت سال دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح استان البرز با حضور آیت‌الله حسینی همدانی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام‌جمعه کرج، استاندار البرز، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) استان البرز و فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان و مردم و باشکوه و اقتدار خاصی در بلوار سربازان گمنام کرج برگزار شد.

در این آیین و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس از تعدادی از خانواده معظم شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم استان البرز تجلیل شد.

در این مراسم هر یک از یگان‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیج اقدام به رژه و نمایش اقتدار خود پرداختند و بانظم و اقتدار خود نشان دادند که آمادگی ایستادگی کامل در برابر دشمنان اسلام و انقلاب را دارند.

یگان موزیک، یگان پرچم، گروهان نمونه انتظامی، گروهان نمونه پلیس، گروهان نمونه یگان ویژه، فرماندهی انتظامی استان البرز و گروهان‌های نمونه ناحیه‌های مقاومت بسیج استان البرز هم با عبور از مسیر جایگاه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

رژه موتوری و سواری گروهان‌ها و بخش‌های مختلف نیروهای نظامی و انتظامی استان البرز هم مرحله دیگر رژه نیروهای مسلح استان البرز بود که صبح امروز برگزار شد.

۳۱ شهریور هم‌زمان با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال ۵۹ تا ۶ مهر به‌عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

جنگ تحمیلی هشت سال طول کشید که طی آن بیش از ۱۸۸ هزار نفر به شهادت رسیدند، به مناسبت بزرگداشت مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام ۳۱ شهریور تا ۶ مهر هرسال به‌عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

آمار شهدای دفاع مقدس ۱۸۸ هزار و ۱۵ نفر است که از این تعداد ۱۷۱ هزار و ۲۳۵ نفر در جبهه‌های جنگ و ۱۶ هزار و ۷۰۸ نفر براثر حملات هوایی و توپخانه‌ای دشمن در شهرها و مناطق مسکونی به شهادت رسیدند.

استان البرز پنج هزار و ۲۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.