خطیب نماز جمعه کرج:

رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از ارائه آمار دروغ یک اصل اساسی است / شیوه‌های تبلیغ انتخاباتی؛ لغزشگاه قطعی کاندیداها

روابط عمومی (۲) ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ۰

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز تصریح کرد: گاهی با دادن آمار غلط، اوضاع کشور را سیاه و گاهی سفید جلوه می‌دهند و کاندیدای موردنظر را ناجی همه مشکلات و رقیب را هم با تهمت و افتراء زیر سؤال می‌برند که این‌ها همه بداخلاقی انتخاباتی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیست و نهم شهریور‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بابیان اینکه تبلیغات، لغزشگاه کاندیداهاست، بیان داشت: یکی از امور موردتوجه در امر انتخابات، اخلاق انتخاباتی و تبلیغات است که برای عده‌ای لغزشگاه قطعی است.

وی تبلیغات انتخاباتی را حرفه‌ای سودآور در تمام دنیا معرفی کرد و اظهار داشت: برخلاف دنیای امروز، معیارهای تبلیغاتی ما اخلاقی، قانونی و برگرفته از الگوهای اسلامی است لذا هرگونه فریب مردم به اسم تبلیغات انتخاباتی، خلاف اخلاق است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه تصریح کرد: گاهی با دادن آمار غلط، اوضاع کشور را سیاه و گاهی سفید جلوه می‌دهند و کاندیدای موردنظر را ناجی همه مشکلات و رقیب را هم با تهمت و افتراء زیر سؤال می‌برند که این‌ها همه بداخلاقی انتخاباتی است.

آیت‌الله حسینی همدانی به یکی از ملاک‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: کاندیدایی که رزومه و کار خودش را بیان می‌کند، باکسی که به‌وقت تبلیغات فقط درباره دیگران حرف میزند، خیلی فرق دارد که بررسی این خود مورد معیار خوبی برای انتخاب است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.