برگزاری چهارمین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام

کارشناس روابط عمومی ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، چهارمین شب مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان، با حضور و سخنرانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در مصلی امام خمینی رحمهالله‌علیه برگزار شد.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان استان حضور داشتند، آیت‌الله حسینی همدانی یکی از ثمرات حضور بانوان در حماسه کربلا را «حفظ ارزش‌های الهی» برشمرد و گفت: بانوان در جریان کربلا و در این واقعه گذشته از اینکه در جبهه و میدان رزم حضور داشتند، حتی در مدیریت بحران و اداره کردن صحنه‌های سختی که بعد از عاشورا به وجود آمد خوش درخشیدند و نگذاشتند که آثار عاشورا خنثی شود. بااینکه اسیر بودند، اما غافل از حفظ حجابشان نبودند لذا معلوم می‌شود که عفاف و حجاب مسئله خیلی مهمی است و حضور بانوان بود که این ارزش‌ها را زنده کرد پس درس بزرگی که از بانوان عاشورایی می‌گیریم «پافشاری و استقامت بر حفظ ارزش‌های دینی» است.

همچنین در این مراسم آقای مهدی حق‌پرست به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداخت. مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام تا دوشنبه هجدهم شهریورماه (نهم محرم) ادامه خواهد داشت.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.