تصاویر/

اولین همایش خانوادگی استان البرز در کرج برگزار شد

کارشناس روابط عمومی ۰۷ شهریور ۱۳۹۸ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، اولین همایش خانوادگی استان البرز با عنوان «خانواده تمدن ساز در گام دوم» با حضور پرشور مسئولین استانی، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم استان البرز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد.

این جشن و اجتماع خانواده‌های البرزی شامل برنامه‌های متنوع سخنرانی، مولودی‌خوانی، گروه طنز و برگزاری مسابقات فرهنگی همراه با اهدای جوایز ارزنده بود.

گفتنی است آیت‌الله حسینی همدانی در حاشیه حضور در این همایش، از اولین نمایشگاه خانواده استان البرز بازدید کرد.

این نمایشگاه در ۵۰ غرفه با حضور فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی محصولات حجاب و عفاف، نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، مشاغل خانگی و برخی دستگاه‌های استان از چهارم تا ششم شهریورماه برگزار شد.

تکریم خانواده، تبیین خانواده تمدن ساز در راستای بیانیه گام دوم و ایجاد فضای همدلی و نشاط در میان خانواده‌های استان البرز از اهداف برگزاری این نمایشگاه و همایش بیان‌شده است.

حفظ و تکریم خانواده، به‌عنوان مهم‌ترین نهاد اجتماعی، از اهمیت والایی در آموزه‌های اسلامی برخوردار است. ازجمله مؤیدات این مطلب نزول سوره‌ی انسان در ۲۵ ذی‌الحجه در شأن اهل‌بیت پیامبر (ص) است که پس از سه روز روزه و انفاق افطار خود، از طرف خداوند اطعام شدند. ازاین‌رو، این روز «روز تکریم خانواده» نام‌گذاری شده است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.