رئیس شورای هماهنگی و گسترش فرهنگ قرآنی استان البرز:

وعده‌های انتخاباتی را با قانون مطابقت دهید/ تبلیغات زودهنگام نشانه عدم صداقت کاندیداست

روابط عمومی (۲) ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی بر رصد دقیق شیوه‌های تبلیغاتی تأکید کرد و بیان داشت: روش‌های پوپولیستی و وعده‌هایی که هرگز قابلیت اجرای قانونی ندارند برای جلب نظر و رأی‌گیری استفاده می‌شوند که نیازمند رصد دقیق است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه یکم شهریور‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بر رصد دقیق شیوه‌های تبلیغاتی تأکید کرد و بیان داشت: روش‌های پوپولیستی و وعده‌هایی که هرگز قابلیت اجرای قانونی ندارند برای جلب نظر و رأی‌گیری استفاده می‌شوند که نیازمند رصد دقیق است.

امام‌جمعه کرج تبلیغات زودهنگام را نشانه عدم صداقت کاندیدا دانست و اظهار داشت: تبلیغات زودتر از موعد هم یکی از مواردی است که باید امتیاز منفی بگیرد و چنین فردی را نباید کاندیدای صادقی دانست.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز صداقت را مهم‌ترین مؤلفه یک نماینده اصلح دانست و ضمن بازخوانی بیان رهبر معظم انقلاب‌، تأکید کرد: نماینده دروغ‌گو به درد مردم نمی‌خورد و رهبر معظم انقلاب هم در این رابطه فرمودند «نماینده باید صادق و روراست باشد».

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.