امام‌جمعه کرج:

برخی شعارهای انتخاباتی دروغ است/توجه به بیانات رهبری درباره انتخابات

کارشناس روابط عمومی ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه توجه به شعارهای انتخاباتی از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: گاهی مطالبی گفته می‌شود که کاملاً دروغ است و یا قانون اجازه تغییر به‌نحوی‌که می‌گویند را نمی‌دهد؛ اما برای جلب نظر مثلاً دانشجویان، ورزشکاران و بانوان گاهی مطالبی خلاف واقع گفته می‌شود که باید دقت کنید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه هجدهم مردادماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با اشاره به انتخابات پیش رو به بیان برخی ویژگی‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: یکی از ویژگی‌هایی که نماینده مردم باید داشته باشد این است که روش زندگی او در بین مردم بودن و همراهی کردن باشد نه اینکه برای جمع‌کردن رأی مدتی تظاهر به مردمی بودن داشته باشد.

وی بابیان اینکه توجه به شعارهای انتخاباتی از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: گاهی مطالبی گفته می‌شود که کاملاً دروغ است و یا قانون اجازه تغییر به‌نحوی‌که می‌گویند را نمی‌دهد؛ اما برای جلب نظر مثلاً دانشجویان، ورزشکاران، بانوان گاهی مطالبی خلاف واقع گفته می‌شود که باید دقت کنید.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز با اشاره به اینکه بازار شعارهای انتخاباتی در حال داغ شدن است، بیان داشت: کسانی که کاندید می‌شوند دروغ‌هایی میگویند و وعده‌هایی می‌دهند که اصلاً نمی‌شود و باید تغییر قانون داده شود.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه ضمن بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات، تأکید کرد: به فرموده حضرت آقا توجه داشته باشید که فرمودند: «به کسی رأی بدهید که با مردم صمیمی باشد و خود را خدمتگزار مردم بداند».

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.