تصاویر/

دیدار روحانیون‌ عقیدتی سیاسی‌ نیروی‌ انتظامی البرز با نماینده ولی‌فقیه در استان

کارشناس روابط عمومی ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، ظهر امروز جمعی از روحانیون‌ عقیدتی‌سیاسی‌ نیروی‌ انتظامی البرز با آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در استان دیدار و نماز ظهر و عصر را به‌ امامت‌ ایشان‌ اقامه‌ کردند.

بر پایه‌ همین‌ گزارش‌ نماینده مقام‌ معظم‌ رهبری‌ در استان پس‌ از اقامه‌ نماز در سخنان‌ کوتاهی‌، رهنمودهایی‌ را به‌ روحانیون‌ ‌ عقیدتی‌ سیاسی‌ ناجای البرز ارائه‌ فرمود.

در این دیدار آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه نیروی انتظامی در برقراری امنیت پیشانی و جلوی کار است، اظهار داشت: نیروی انتظامی نیروی خاصی در برقراری امنیت است که برخی ناجوانمردانه به آن می‌تازند و خدشه وارد می‌کنند.

وی در ادامه افزود: کارکنان نیروی انتظامی به دلیل ایستادن در برابر جریانات انحرافی و برقراری امنیت باید ازلحاظ روحی تقویت شوند چراکه افراد در مقابل جرم و جنایت دچار خستگی روح می‌شوند.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه تقویت روح سبب انجام‌وظیفه در بزنگاه‌ها می‌شود، خطاب به روحانیون عقیدتی سیاسی ناجا گفت: وظیفه اولیه مجموعه شما تربیت نیروی انتظامی متدین ِ باورمندِ انقلابی است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.