رئیس شورای هماهنگی و گسترش فرهنگ قرآنی استان البرز:

مجلس یازدهم باید مجلس تراز «گام دوم» انقلاب باشد

کارشناس روابط عمومی ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه مجلس یازدهم باید مجلس طراز «گام دوم» انقلاب باشد، تأکید کرد: مجلس یازدهم باید بتواند مشکلات مردم و کشور را حل و در مسیر اهداف «گام دوم» و تمدن بزرگ اسلامی قانون‌گذاری کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه چهاردهم تیرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بابیان اینکه انتخابات پیش رو نخستین انتخاب در «گام دوم» انقلاب است، بیان داشت: انتخابات پیش رو از اهمیت بالایی برخورداست ازاین‌جهت که دشمنان سعی می‌کنند القاء کنند مردم مثل گذشته اهتمامی به شرکت در انتخابات ندارند.

وی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید بشود زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری و حضور پرنشاط مردم است که مهم‌ترین پیام حضور مردم حمایت از نظام و انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه مجلس یازدهم باید مجلس طراز «گام دوم» انقلاب باشد، تأکید کرد: مجلس یازدهم باید بتواند مشکلات مردم و کشور را حل و در مسیر اهداف «گام دوم» و تمدن بزرگ اسلامی قانون‌گذاری کند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه افزود: مجلس طراز «گام دوم» انقلاب باید بتواند در برابر فشارهای غرب و بخصوص آمریکا مقاوم و حامی مقاومت در داخل و منطقه باشد که متأسفانه مجلسی کنونی در این بخش واداده است و عمل نمی‌کند.

وی با تأکید بر اهمیت انتخاب درست در «گام دوم» انقلاب، خاطرنشان ساخت: اگر باید دولت اسلامی تشکیل شود که باید بشود، این مهم بدون مجلس اسلامی ممکن نمی‌شود لذا مسئله مجلس بسیار مهم است و از همین الآن با دقت و رصد افراد صلاحیت‌دار را شناسایی کنید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.