رئیس بنیاد غدیر استان البرز:

در انتخابات از هیچ احدی ‌حمایت نمی‌کنم/ معیارها را می‌گویم

کارشناس روابط عمومی ۰۷ تیر ۱۳۹۸ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه شنیده‌شده بنده شخصی را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی موردحمایت خود قرار داده‌ام، اظهار داشت: بنده از هیچ احدی برای انتخابات حمایت نکردم و نخواهم کرد و تنها ملاک و معیار نماینده اصلح را می‌گویم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه هفتم تیرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بابیان اینکه شنیده‌شده بنده شخصی را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی موردحمایت خود قرار داده‌ام، اظهار داشت: بنده از هیچ احدی برای انتخابات حمایت نکردم و نخواهم کرد اما دوستان جوانی را که صلاحیت‌های لازم رادارند و می‌توانند در عرصه انتخابات وارد شوند از تشکل‌های دانشجویی، طلاب جوان و اساتید آن‌ها را تشویق، توصیه و راهنمایی کنید تا در این عرصه وارد شوند.

وی در ادامه افزود: شما معضلات فعلی را در مجلس می‌بینید که چگونه تعداد زیادی از این نمایندگان مجلس نصاب لازم را ندارند و به نفع مردم و ملت کار نمی‌کنند و در بزنگاه‌ها کاری را که باید انجام می‌دادند انجام ندادند.

رئیس شورای هماهنگی و گسترش فرهنگ قرآنی استان البرز با اشاره به اینکه برخی نمایندگان طاغوت شده و هرگونه که دلشان بخواهد عمل می‌کنند، تصریح کرد: برخی از نمایندگان مجلس در شهر و استان محل خدمتشان، عزل و نصب می‌کنند و اقدامات نابخردانه‌ای دارند، اعمال‌نفوذ می‌کنند تا برای آینده خودشان که می‌خواهند در مسند بمانند زمینه‌های تجدید انتخاب را فراهم می‌کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه اظهار داشت: دیگر این دوره‌ها را باید تمام‌شده فرض کنند و جوان‌ها محکم و مستحکم وارد عرصه شوند. بنده فعلاً از کسی حمایت و تائید نکردم تا در آینده ببینیم چگونه خواهد شد. معمولاً هم این کار را نمی‌کنیم و تنها ملاک و معیار می‌دهیم.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.