با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در البرز /

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان برگزار شد

کارشناس روابط عمومی ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز صبح امروز (پنجشنبه) به مناسبت سوم خرداد و آزادی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس توسط رزمندگان اسلام در امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد.

این مراسم صبحگاه با حضور یگان‌های مختلف نظامی اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی با حضور مسئولین استانی ازجمله آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، عزیز الله شهبازی استاندار البرز و سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسین مجتبی (ع) استان برگزار شد.

آیت‌الله حسینی همدانی، در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی لحظاتی بر نظام گذشت که هر یک‌پایه‌ای برای حرکت و پیشرفت نسل‌های آینده شد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز افزود: یکی از نقاط نورانی در دوران دفاع مقدس، پیروزی رزمندگان اسلام به اذن خداوند متعال در خرمشهر بود که مقدمات پیروزی‌های بعدی و استدامه انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

در حاشیه این مراسم، این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده جمعی از شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

در پایان مسئولان حاضر با قرائت فاتحه و نثار گل بر یادمان شهدای گمنام یاد و خاطره شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

سوم خرداد ۱۳۶۱ در جریان عملیات بیت‌المقدس خرمشهر پس از ۵۷۸ روز از دست دشمن بعثی عراق توسط رزمندگان اسلام آزاد شد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.