آیت‌الله حسینی همدانی در بزرگ‌ترین اجتماع جوانان استان البرز/

چالش‌های امروز ثمره مدیریت لیبرالی در کشور است/کار باید به دست جوانان سپرده شود

کارشناس روابط عمومی ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه لیبرال‌ها به مدیریت جوانان بدبین هستند، گفت: اگر ۴۰ سال گذشته را بررسی کنیم و به هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حریم، علم و فناوری، سیاست، ورزش و غیره نگاهی بیندازیم می‌بینیم هرکجا که مدیریت در دست جوانان بوده، پیشرفت حاصل‌شده و نقش اساسی را جوانان ایفا کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی عصر امروز (چهارشنبه) در مراسم اولین اجتماع جوانان استان البرز، ضمن تبریک روز جوان و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: حضرت علی‌اکبر (ع) شهید کربلا است که در سن ۲۷ سالگی به شهادت رسید. ایشان خصوصیات منحصربه‌فردی همچون شجاعت، بصیرت و تقوا داشتند و تا زمان شهادت نماز شب خود را ترک نکردند و رابطه ولایت‌پذیری ایشان نیز در روایات بسیار ذکرشده است.

وی بابیان اینکه حضرت علی‌اکبر (ع) اسوه جوانان است، تأکید کرد: امروز به تأسی از جوانانی که انقلاب کردند و شما جوانان انقلابی که سرمایه‌های کشور هستید این برنامه باشکوه برگزارشده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری عنوان کرد: گام دوم انقلاب به جوانان مربوط می‌شود و رهبر معظم انقلاب از جوانان خواستند تا بار پیشرفت، توسعه و مدیریت کشور را به دوش بکشند چراکه مدیریت لیبرالی که سال‌ها دست‌به‌دست گشته چیزی جز چالش درراه نظام به وجود نیاورده و این مدیریت قطعاً باید کنار گذاشته شود.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه لیبرال‌ها به مدیریت جوانان بدبین هستند، گفت: اگر ۴۰ سال گذشته را بررسی کنیم و به هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حریم، علم و فناوری، سیاست، ورزش و غیره نگاهی بیندازیم می‌بینیم هرکجا که مدیریت در دست جوانان بوده، پیشرفت حاصل‌شده و نقش اساسی را جوانان ایفا کرده‌اند.

وی جوان را فردی اعلام کرد که حریص نیست و اگر درست هدایت شود کار را پرقدرت پیش می‌برد و گفت: همایش امروز در کمتر از یک هفته با همکاری جوانان برگزارشده است، درست است که همه ارگان‌ها، سازمان‌ها وادارات در برگزاری این برنامه مشارکت داشته‌اند اما اساس و پایه اصلی برگزاری آن را جوانان تشکیل می‌دهند.

امام‌جمعه کرج گفت: اگر بنا باشد در دهه پنجم انقلاب گشایشی صورت گیرد، آن را ۴۰ میلیون جوان مستعد ایرانی انجام می‌دهند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه رسول اکرم (ص) هرکجا که کار مهمی انجام دادند، آن را به دست جوانان می‌سپردند، تصریح کرد: رسول اکرم (ص) امور فرهنگی، نظامی و غیره را به جوانان شایسته می‌سپردند و نتیجه می‌گرفتند، زیرا برخی به دنبال این هستند که جوان را ناامید کنند و شادابی و طراوت را از جوانان بگیرند و آن‌ها را نسبت به کشور و انقلاب بی‌تفاوت کنند.

وی به طرح سؤالی پرداخت و گفت اگر امروز حضرت علی‌اکبر در میان ما بود و جوانان می‌خواستند از او خط بگیرند و او را الگو انتخاب کنند، چه ویژگی را انتخاب می‌کردند؟ اضافه کرد: ایشان خصوصیاتی همچون علم، پژوهش، جوانمردی داشتند و به دنبال فرهنگ و ورزش بودند و هیچ‌گاه از تهدیدات دشمن نمی‌هراسیدند و در مسیر حق می‌رفتند اما حالا برخی سند ۲۰۳۰ را می‌آورند و می‌گویند این نتیجه اقدامات فرهنگی و اجتماعی شما است و اخیراً هم نکته‌ای در این خصوص کشف‌شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز خطاب به جوانان، بیان کرد: باوجود شما دشمنان انقلاب می‌دانند که در هیچ زمینه‌ای تاب مقاومت و مقابله نخواهند داشت.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب مبنی بر لزوم همت، ابتکار، توانایی جوانان در همه محورهای سیاسی، فرهنگی، بین‌المللی تأکید کرد: مدیران جوان باید با استفاده از تجربیات افراد پیشکسوت بتوانند کشور را در مسیر درست پیش ببرند.

وی بابیان اینکه جوانان البرزی آمادگی خود را اعلام می‌کنند که اثربخشی و توانایی خود را در توسعه کشور نشان دهند، گفت: ازاین‌پس تعامل دفتر نماینده ولی‌فقیه با جوانان برقرار خواهد بود در نظر داریم برنامه‌های مختلفی را در سطح استان برای این قشر برگزار کنیم، رهبر انقلاب از جوانان می‌خواهند تا اهل بن‌بست شکنی باشند و به آینده امیدوار باشند. ملاک انقلابی بودن اخلاق و مسئولیت‌پذیری و جهاد و ایستادگی است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

یک دیدگاه

  1. محمد 18 آوریل, 2019 در 03:35 - Reply

    سلام و خسته نباشید لطفا اسامی برگزیدگان جشنواره را در سایت قرار دهید

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.