دبیر اولین جشنواره جوان موفق البرز خبر داد؛

داوری ۲۰۰ اثر جشنواره جوان موفق در ۱۷ محور آغاز شد/جشنواره جوان موفق فرصتی برای نمایش توانمندی جوانان البرزی است

کارشناس روابط عمومی ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ۰

دبیر اولین جشنواره جوان موفق البرز گفت: باید مسئولین را به این باور برسانیم که جوانان البرز ظرفیت لازم را برای به دست گرفتن امور دارند و نیازی به مدیران غیربومی نخواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، دبیر جشنواره جوان موفق پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، آثار راه‌یافته به اولین دوره این رویداد را برای داوری ۲۰۰ اثر در ۱۷ محور اعلام کرد و با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان از طرف دستگاه‌های دولتی معرفی شدند، گفت: دغدغه اصلی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز جوانان است و سرمنشأ تشکیل این جشنواره، بعد شعاری مسئولین در انجام امور بود.

صاحبکاری با تأکید بر اینکه آیت‌الله حسینی همدانی جایگاه اجرایی نداشته و راهبردها را ارائه می‌دهند، افزود: ایشان بارها تذکرات لازم را به مسئولین دادند اما اتفاقی که باید، نیفتاد درنتیجه تصمیم بر این شد فضایی برای نشان دادن توانایی جوانان البرز فراهم شود.

وی استفاده از مدیران غیربومی در البرز را به‌عنوان یک دوره خاص آموزشی برای عهده‌دار شدن مسئولیت‌های جدی در دیگر استان‌ها، یک معضل دانست و اظهار داشت: نقطه‌ضعف اینجاست که جوانان متخصص البرز در جایگاه‌های تخصصی پایتخت فعالیت دارند و برخی از نخبگان رسانه ملی و …نیز البرزی هستند.

صاحبکاری با اشاره به اینکه علی‌رغم محدودیت‌های دفتر نماینده ولی‌فقیه، ایشان موانع را برداشته و بعضاً علی‌رغم تمایل مسئولین این اجتماع را رقم زدند، تصریح کرد: باید مسئولین را به این باور برسانیم که جوانان البرز ظرفیت لازم را برای به دست گرفتن امور دارند و نیازی به مدیران غیربومی نخواهیم داشت.

وی ضمن انتقاد از همایش‌هایی که به دنبال فلان بازیگر و یا خواننده مشهور هستند، گفت: تمام دغدغه نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بومی بودن جشنواره بود درنتیجه حتی مجری و دست‌اندرکاران «جوان موفق» از استان البرز هستند، اقدامی عملی که شعارگونه نیست.

صاحبکاری اجتماع جوانان البرز را در راستای بیانیه گام دوم انقلاب رهبری دانست و با اشاره به اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم جوانان است، افزود: خواسته ما از اصحاب رسانه پیگیری دغدغه جوانان است و آیت‌الله حسینی همدانی نیز مجدانه پای این مهم ایستاده‌اند.

این جشنواره در ۱۷ محور اصلی جوان موفق فعال قرآنی، جوان موفق کشاورز روستایی، جوان موفق کارآفرین، جوان موفق سرباز، جوان موفق در عرصه ادبیات، جوان موفق در عرصه علمی دانشگاهی، جوان موفق در عرصه هنرهای نمایشی، جوان موفق در عرصه فعالیت‌های اجتماعی (سازمان‌های مردم‌نهاد، امدادگر، امور مساجد، تشکل‌های دانش‌آموزی، تشکل‌های دانشجویی، جهادگر)، جوان موفق در عرصه تجسمی، جوان موفق در عرصه فیلم، جوان موفق در عرصه موسیقی، جوان موفق در عرصه فعالیت‌های رسانه‌ای، جوان موفق مبتکر و مخترع، جوان موفق در حوزه دهیاری و شورایاری، جوان موفق معلول دارای توانایی‌های خاص، جوان موفق طلبه و مبلغ جوان و جوان موفق ورزشکار در حال برگزاری است.

گفتنی است آئین اختتامیه نخستین جشنواره «جوان موفق» هم‌زمان با بزرگ‌ترین اجتماع جوانان استان البرز روز چهارشنبه ۲۸ فروردین‌ماه از ساعت ۱۷ با حضور عموم جوانان و شهروندان استان در بلوار بلال کرج برگزار می‌شود و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.