توسط نماینده ولی فقیه در استان/

جوانان البرز فراخوان شدند

کارشناس روابط عمومی ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، فراخوان حضور در جشنواره «جوان موفق»، ویژه جوانان استان البرز، توسط نماینده ولی فقیه در استان البرز اعلام شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه بیست و سوم فروردین‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) به منظور حضور پرشکوه و بانشاط جوانان استان، در جشنواره «جوان موفق» استان البرز گفت: اینجا اعلام می کنم و فراخوان می کنم، حضور پرشور و پر انگیزه از جوانان دختر و پسر استان که با حضور خودمان بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای عملیاتی کردن منویات معظم له دربیانیه گام دوم داشته باشیم. که ان شاء الله در روز ۴ شنبه روز ولادت حضرت علی اکبر حسین علیه السلام با هر آب و هوائی هم که بود ان شاء الله همگی حاضر باشید.

گفتنی است این مراسم فرخنده با عنوان « اجتماع بزرگ جوانان استان البرز» روز چهارشنبه ۲۸ فروردین‌ماه از ساعت ۱۷ با حضور عموم جوانان و شهروندان استان در بلوار بلال کرج برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است هم‌زمان با این مراسم، آیین اختتامیه نخستین جشنواره «جوان موفق» البرز نیز برگزار خواهد شد و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.