آیت‌الله حسینی همدانی در مراسم بدرقه چهارمین محموله کمک به مناطق سیل‌زده کشور:

وحدت و همیاری ملی بُعد پررنگ حوادث اخیر کشور است

کارشناس روابط عمومی ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ۰

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز بیان داشت: یکی از بهترین نعمت‌ها در پی این حوادث تقویت روحیه همیاری، انس و الفت بین مردم است و همیاری در جامعه موج می‌زند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، عصر امروز (چهارشنبه) مراسم بدرقه چهارمین محموله کمک به مناطق سیل‌زده کشور که شامل ۳۰ میلیارد ریال کمک‌های غیر نقدی البرزنشینان بود با ۱۵ تریلر، کامیون و کامیونت به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

در این مراسم آیت‌الله حسینی همدانی ضمن عرض تبریک به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله، بیان داشت: در جهان هر حرکتی که در مسیر بندگی خدا و مبارزه با ظلم و طاغوت باشد در ادامه بعثت است.

وی با اشاره با اشاره به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، اظهار داشت: ضایعه سیل که حدود ۲۴ استان کشور را درگیر کرد از جهتی بلای الهی و از سوی دیگر نعمت و تذکر بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز افزود: یکی از بهترین نعمت‌ها در پی این حوادث تقویت روحیه همیاری، انس و الفت بین مردم است و همیاری در جامعه موج می‌زند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه در این حوادث مردم خوب درخشیدند و دستگاه‌های دولتی استان خدمات‌رسانی کردند، افزود: با توجهی که از قبل صورت گرفت مدیران استان با پیش‌بینی مخاطرات به این امر دقت نظر داشتند.

وی در ادامه عنوان کرد: در بحران اخیر استان تدابیر لازم اتخاذ و پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفت و همچنین استاندار البرز توجه ویژه‌ای به مناطق پرخطر داشت.

امام‌جمعه کرج گفت: اعضای ستاد بحران خیلی خوب امور را پیش بردند و هوشیارانه وارد عمل شدند بنابراین از تمامی کسانی که وجود خود را در این راه صرف کردند قدردانی می‌کنم.

آیت‌الله حسینی همدانی افزود: از همه مردم و هم‌وطنان البرزی که خدمت کردند تا بیش از ۱۰ کامیون بزرگ از اقلام موردنیاز سیل‌زدگان کشور اعزام شود، قدردانیم و امید است این تلاش‌ها مورد رضایت خداوند باشد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.