با حضور نماینده ولی‌فقیه در البرز/

سی و یکمین همایش ائمه جمعه استان برگزار شد

کارشناس روابط عمومی ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، همایش ائمه جمعه استان البرز روز شنبه با حضور آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، حمید ملانوری شمسی مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، عزیز الله شهبازی استاندار البرز، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان، فرماندار و ائمه جمعه شهرستان و استان در دفتر امام‌جمعه مهرشهر برگزار شد.

در این جلسه آیت‌الله حسینی همدانی ضمن تأکید بر نظارت دقیق در عزل و نصب‌های انجام‌شده، خاطرنشان ساخت: باید از مدیران جوان، پرکار، پرتلاش و باروحیه جهادی در دستگاه اجرایی استفاده کرد.

وی با اشاره به معضلات استان تصریح کرد: باید دستگاه‌های اجرایی باهمت مضاعف و تلاش همه‌جانبه در خصوص رفع معضلات اقدام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، افزود: امروز نیاز کشور به مدیران جوان و باروحیه جهادی بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت دارد لذا مسئولین اجرایی از نیروهای متدین، پرکار و پرتلاش استفاده کنند.

در این همایش ائمه جمعه استان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و حمید ملانوری شمسی، مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور نیز به مسائل طرح‌شده مربوطه پاسخ داد.

در ادامه شاهد گزیده‌ای از تصاویر این جلسه هستید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.