آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار جمعی از دانش آموزان شرکت‌کننده در اردوی آموزشی تشکیلاتی «طلایه‌داران فردا»:

جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب هستند

کارشناس روابط عمومی ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: مخاطب عمده این پیام شما جوانان هستید که آینده کشور در اختیار شماست و باید آن را اداره کنید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی عصر امروز در دیدار جمعی از دانش آموزان شرکت‌کننده در اردوی آموزشی تشکیلاتی «طلایه‌داران فردا» که عازم مشهد مقدس هستند، بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) به دو نفر بضعه به معنای پاره تن می‌گفتند که یک نفر آن حضرت رضا (ع) و دیگری حضرت فاطمه زهرا (س) می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به آداب زیارت و اصول زیارت حقیقی اظهار داشت: زیارت حقیقی به این معناست که شما عارف به‌حق امام باشید؛ یعنی جایگاه امامت را بدانید که او معصوم است و با شناخت جایگاه ولایت به زیارت بروید.

امام‌جمعه کرج با اشاره به آثار معنوی زیارت ائمه اطهار علیه‌السلام، عنوان کرد: زیارت بر روی فرد آثار معنوی بسیاری دارد و بعضی‌اوقات باعث ایجاد نقطه‌ی عطفی در زندگی انسان می‌شود چراکه زمانی که شما به زیارت رفته‌اید یک ارتباط روحی و معنوی برقرار می‌کنید و طی آن عهد می‌بندید که این عهد بستن انسان را منظم می‌کند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: مخاطب عمده این پیام شما جوانان هستید که آینده کشور در اختیار شماست و باید آن را اداره کنید.

وی بابیان اینکه افراد کسل و بی‌سواد نمی‌توانند نقشی در اداره کشور داشته باشند، خاطرنشان ساخت: باوجود دشمنی‌های سخت دشمنان فقط افراد وقت‌شناس، باسواد، باتقوا و خودشناس می‌توانند در اداره کشور نقش درستی ایفا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «من به جوان‌ها می‌گویم: تحصیل، تهذیب، ورزش کنید»، خطاب به دانش آموزان گفت: شما باید به ورزش، درس و عبادت خود که مورد تأکید بزرگان است برسید.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه افزود: کسانی که بعد معنوی را در خود تقویت می‌کنند، می‌توانند مؤثر واقع شوند و فردی که بعد معنوی او قوی نباشد، در برابر دشمن تضعیف خواهد شد و در مقابل فشارها شکست می‌خورد.

 امام‌جمعه کرج در پایان با تأکید بر غنیمت شمردن فرصت‌ها، خاطرنشان ساخت: از فرصت و زمان‌هایتان حداکثر استفاده را ببرید چراکه ضایع کردن فرصت‌ها غصه می‌آورد و اگر عملی را انجام می‌دهید که احساس کنید وقتتان ضایع می‌شود آن را کنار بگذارید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.