به مناسبت حضور حماسی مردم البرز در راهپیمایی 22 بهمن منتشر شد؛

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در استان البرز

کارشناس روابط عمومی ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، در پیام قدردانی آیت الله حسینی همدانی از مردم البرز به خاطر حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم والحمدلله رب العالمین

ایام مبارک فجر انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از همه مردم بزرگوار و سرافراز ایران اسلامی به خصوص استان البرز و مردم خوب و فهیم شهر کرج، تشکر و قدردانی می‌کنم برای این حماسه بزرگی که بار دیگر آفریدند. پیام روشن این حرکت عظیم و مردمی که با اتحاد و انسجام و استحکام لازم برگزار شد این بود که بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان به خصوص استکبار جهانی و آمریکای جهان خوار زده شد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

بحمدالله این انقلاب زنده است و با هدایت های داهیانه ی رهبر معظم انقلاب حرکت به سمت مسیر مشخص شده و به سمت تمدن بزرگ اسلامی با عزم جزم در دهه پنجم انقلاب ان شاء الله حرکت خواهد کرد و آینده روشن در پیش روی ملت ایران خواهد بود.

این حرکت و انسجام پر شور انجام شد. همه مردم از اقشار مختلف پیر، جوان، کودک، نوجوان، دانشجویان و روحانیون، زن و مرد آمدند و با یک وحدت مثال زدنی در این مجلس و راهپیمایی باشکوه حاضر شدند. با تمام مشکلات و سختی هایی که متحمل‌اند و همه این را می‌دانند که دشمنان ما نقشه های شومی کشیده اند وبعضا قصد زمین گیر کردن مردم و جامعه را دارند، مردم خالصانه آمدند.

اما این حضور یک وظیفه را برای همه مسئولین و ما فراهم می‌کند و آن این است که با توان بیشتر، توان بالاتر و خالصانه تر وارد عرصه بشویم و شب را از روز نشناسیم و مجدانه در رفع مشکلات مردم، مسائل معیشتی و اقتصادی، بیکاری و تورم تلاش مضاعف داشته باشیم ان شاء الله.

من بار دیگر از همه عزیزانی که در این مسیر قدم برداشتند تشکر می‌کنم. قطعاً تک‌تک قدم‌های خالصانه ای که برداشتید مرضی رضای خدا و خشنودی اهل بیت به خصوص حضرت ولی عصر ارواحنا فداه بوده و موجب خوشحالی شهدا و امام الشهدا شده است، ان شاء الله همه موفق و مؤید باشید.

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.