با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج برگزار شد

کارشناس روابط عمومی ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، مردم شهیدپرور البرز همچون سال‌های گذشته در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۷ هم که مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود برای نشان دادن وحدت و انسجام ملی راهپیمایی باشکوهی را برگزار کردند.

مراسم چهلم سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از ساعت ۹ صبح امروز (دوشنبه) با حضور پرشور مردم هم‌زمان با سراسر کشور در کرج آغاز شد.

۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ می‌گذرد اما عشق مردم به انقلاب اسلامی سبب شده که بازهم مردم انقلابی سراسر ایران در این روزگرد هم‌آیند و ضمن بیعت با آرمان‌های امام راحل از استکبار برائت جویند.

همه آمده‌اند تا با رهبر و مقتدای خویش تجدید بیعت کنند و به سران استکبار این پیغام را برسانند که هیچ‌چیزی نتوانسته نظر مردم ایران را نسبت به آمریکا، به‌عنوان شیطان بزرگ تغییر دهد.

راهپیمایی مردم کرج با ندای رسای الله‌اکبر و مرگ بر آمریکا آغاز شد و کم‌کم قطره‌های باران بر سر مردم نازل شدند.

راهپیمایان با در دست داشتن بنرهایی با مضمون «لبیک یا خامنه‌ای»، «مطیع امر رهبریم»، «ذلت نمی‌پذیریم» و پرچم‌ ایران و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مطیع امر رهبریم» و «مرگ بر آل سعود» وارد مسیر راهپیمایی شدند.

در کنار اقشار مختلف مردم گروه‌های دانش‌آموزی، آسایشگاه‌های معلولین، گروه‌های دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف البرز، گروه پلیس‌های افتخاری، ورزشکاران رشته‌های مختلف بالباس‌های ورزشی، کارکنان ادارات و نهادها، شهرداری و به‌نوعی همه مردم کرج امروز تجدید پیمان کردند با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران.

نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار البرز، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی، مسئولین، مدیران و دست اندکاران شهری و استانی همراه و همگام مردم شهیدپرور و انقلابی کرج در این راهپیمایی حضور به هم رساندند.

آیت‌الله حسینی همدانی در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن استان البرز در پاسخ به سؤالی در مورد استقبال مردم استان از این حماسه اظهار داشت: بحمدالله مردم البرز مانند همیشه محکم و مستحکم وارد عرصه شده‌اند.

امام‌جمعه کرج افزود: بااینکه هوا سرد است اما جمعیت بیشتر از گذشته در این راهپیمایی حضور یافته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه این حضور گسترده پیامی برای دشمنان دارد، بیان کرد: پیام این حرکت این است که مردم ما مانند همیشه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان اسلام به‌ویژه آمریکا و استکبار می‌زنند.

در ادامه آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری، نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری که به‌عنوان سخنران این مراسم در کرج حاضر بود اظهار کرد: این حضور باعظمت یکی از بزرگ‌ترین عبادات است و این علامت استواری نظام و جوانان ما درراه اسلام است.

وی افزود: چهل سال است که پرچم انقلاب در میان هجوم گسترده دشمن سرپا مانده است و این رویش‌ها بزرگ‌ترین شاخص دین‌داری است و برخلاف القای عده‌ای هرگز دین‌داری تضعیف نشده و این حضور جوانان علامت استواری دین در متن جامعه و قلوب انسان‌ها است.

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه تنها راه برچیده شدن جنگ، حاکمیت کلمه توحید بر کل عالم است، بیان کرد: جنگ‌های بزرگ جهانی ده‌ها میلیون کشته از جامعه جهانی گرفته است و علی‌رغم اینکه ایران در جنگ جهانی حضور نداشت جنگ تلفات زیادی از ایران اسلامی گرفت و تا توحید حاکم نشود جنگ است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.