امام‌جمعه کرج در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در البرز؛

اعتماد به جوانان از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است/ به جوانان فرصت دهید

کارشناس روابط عمومی ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۰

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در البرز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) از اولین نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در البرز که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌ گلستان در حال برگزاری است از خدمات و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب دیدن کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در کرج، بابیان اینکه این نمایشگاه گویای تحولات بزرگ نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف است، اظهار داشت: این راه روشن و مسیر پرتلاشی است که انشاء الله دستگاه‌های مختلف پرشورتر و بانشاط‌تر در مسیر استقلال نظام اسلامی فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سبب تحقق تغییرات اساسی و زیرساختی در همه زمینه‌ها شد، تأکید کرد: انقلاب اسلامی سبب رشد و بالندگی در عرصه‌های مختلف صنعتی، نظامی و امثال‌ذلک شد و در بسیاری از عرصه‌ها از واردکننده به صادرکننده رشد پیدا کردیم.

امام‌جمعه کرج با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در عرصه‌های مختلف، بیان داشت: با توجه به آمار استان، البرز در زمینه‌های متعدد در جایگاه اول کشور یا خاورمیانه قرار دارد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه جوانان سرمایه اصلی کشور هستند اظهار کرد: هر جا به جوان دانا و پرکار اعتماد شد و او با تعهد وایمان کارش را انجام داده است.

وی در پایان تصریح کرد: دوستان و عزیزان مسئول بیشتر اهتمام داشته باشند و به جوانان فرصت بدهند تا از استعدادهای خود در مسیر پیشرفت کشور استفاده کنند.

این نمایشگاه، اولین نمایشگاه استان در حوزه اطلاع‌رسانی خدمات انقلاب اسلامی به مردم است که به همت و همکاری تمامی ادارات و سازمان‌ها است.

در این نمایشگاه که از ۱۳ بهمن الی ۱۹ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های البرز در ‌حال برگزاری است، همه دستگاه‌های اجرایی البرز با ارائه اطلاعات کلی از خدمات و دستاوردهای خود در بازه زمانی ۴۰ خدمات خود را به هم استانی‌های خود معرفی می‌کنند.

در این نمایشگاه ۷۹ دستگاه دارای غرفه هستند و ۳۰ غرفه نیز در اختیار سایر استان‌ها قرارگرفته تا از این طریق بتوانند وحدت و انسجام بین اقوام و طوایف ایرانی را به البرزی‌ها معرفی کنند.

یادآور می‌شود، در این نمایشگاه علاوه بر ارائه دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی، میز خدمت توسط ادارات به‌منظور ارائه خدمات و پاسخگویی به شبهات و سؤالات مراجعان دایر شده است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.