پیش از ظهر امروز صورت گرفت/

تشرّف یک جوان هندو به دین اسلام در حضور امام‌جمعه کرج

کارشناس روابط عمومی ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ ۰

یک جوان هندو از کشور هند طی مراسمی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج حضور یافت و به دین اسلام و مذهب تشیع گروید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، یک فرد هندی که پیش‌ازاین معتقد به آئین هندو بود بعد از جاری ساختن شهادتین که توسط آیت‌الله حسینی همدانی، امام‌جمعه کرج قرائت‌شده بود به دین مبین اسلام و تشیع علوی مشرف گردید.

این مرد هندی، پیش از بجا آوردن شهادتین، با اصول دین، یعنی «توحید»، «عدل»، «نبوت»، «امامت»، «معاد» و فروع دین که همان «نماز»، «روزه»، «خمس»، «زکات»، «حج»، «جهاد»، «امربه‌معروف»، «نهی از منکر»، «تولی» و «تبری» است، آشنا شده و در این خصوص توضیحاتی را از زبان آیت‌الله حسینی همدانی شنید.

 آقای الف. آشوک پس از آشنایی با ایرانیان مقیم کشور هند با دین اسلام آشنا شد و در سفر به ایران تحت تأثیر معارف و آموزه‌های آسمانی تشیع قرار گرفت و مذهب تشیع را برای خود برگزید.

وی در این مراسم با آمادگی قبلی و طرح برخی پرسش‌ها و دریافت توضیحات لازم، با اقرار به حقانیت مذهب تشیع، شهادتین را بر زبان جاری کرد و پذیرای دین مبین اسلام شد.

این تازه‌مسلمان، درباره انگیزه خود از تشرف به دین مبین اسلام گفت: پس از تحقیق درباره ادیان مختلف به این نتیجه رسیدم که اسلام کامل‌ترین دین در بین تمامی ادیان است.

الف. آشوک در ادامه افزود: در دین اسلام خدا واحد و یکتاست اما در آئین هندو خدا به‌صورت شکل‌ها و فرم‌های مختلف معرفی‌شده است.

آیت‌الله حسینی همدانی در این مراسم بابیان اینکه مسلمان شدن یک باور قلبی است، خاطرنشان ساخت: باید تشرف به دین اسلام از درون و باور قلبی باشد.

در پایان آیت‌الله حسینی همدانی با اهداء یک جلد قرآن کریم، تشرف به دین اسلام و مذهب شیعه اثناعشری را به این تازه‌مسلمان تبریک گفت.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.