بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان از صداوسیما البرز

کارشناس روابط عمومی ۱۸ دی ۱۳۹۷ ۰

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج از بخش‌های مختلف صداوسیمای مرکز استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ضمن بازدید از استودیوهای مختلف تولید و پخش صداوسیمای مرکز البرز در جریان آخرین اقدامات انجام‌شده در حوزه  فنی این مرکز قرار گرفت.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با جمعی از کارکنان صداوسیمای مرکز البرز دیدار کرد و در جلسه شورای معاونان صداوسیما با اشاره به نزدیکی چهلمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی وظائف متعددی را برای دستگاه‌های مختلف ضروری دانست و بیان داشت: با توجه به هجمه فراوان دشمن علیه نظام اسلامی تمامی دستگاه‌ها در جایگاه خود باید به وظایف مربوطه به‌درستی عمل کنند.

وی در ادامه افزود: بازدید امروز از صداوسیما نشان داد که کارکنان رسانه ملی در استان با امکانات محدود خود تلاش زیادی انجام می‌دهند که با توجه به فضای محدود مجاهدت زیادی در کار وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اهمیت فرهنگ در جامعه و تأثیرگذاری شدید صداوسیما بر این موضوع خاطرنشان ساخت: صداوسیما باید در یک مسیر دوطرفه و تعاملی با مردم برنامه‌ریزی کند و برای دیده شدن در بین مردم استان نیز باید کاری کرد که مردم درگیر رسانه ملی شوند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه تعاملی بودن با مردم باعث نشاط و محبوبیت خواهد شد، تصریح کرد: برنامه‌های گفتگو محور جذابیت خاصی بین مردم ندارند اما تولید برنامه‌هایی که با برنامه‌ریزی و فکر انجام شود باعث جذب مخاطب خواهد شد.

وی با تأکید برساخت برنامه‌هایی با محوریت اخلاق، خطاب به مدیران صداوسیمای مرکز البرز گفت: رعایت اخلاق باعث خواهد شد آمار و ارقام دقیق برای مردم ارائه شود و در برنامه‌سازی باید بااخلاق دیده شوید.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر استفاده از زبان هنر در ارائه مطالب به جامعه، عنوان کرد: از زبان هنر می‌شود مسائل دینی و اخلاقی مانند داستان‌های قرآنی را برای توسعه بین مردم استفاده کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان گفت: نشان دادن دستاوردها، مفاخر علمی و ادبی انقلاب مسائل مهمی هستند که برای تولید برنامه‌های مختلف باید از آن‌ها استفاده کرد و یکی از کارهای خوب شما می‌تواند ایجاد وحدت اجتماعی در بین مردم و جامعه باشد.

در این دیدار علی صادق مقدسی مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز با ارائه گزارشی از طرح‌ها، برنامه‌ها و نیازهای این مرکز از برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های جدید و متنوع برای معرفی دستاوردهای استان خبر داد و گفت: دستاوردهای استان بسیار زیاد است و باید با امیدآفرینی کاری کنیم که مردم به رسانه ملی اعتماد کنند.

در ادامه شاهد گزیده‌ای از تصاویر این بازدید هستید

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.