نائب رئیس مجلس بدان:

ولایت‌فقیه خط قرمز ماست

کارشناس روابط عمومی ۱۵ دی ۱۳۹۷ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه چهاردهم دی‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بیان داشت: یک‌دفعه می‌بینیم کسی در این بحث در حد نایب‌رئیسی مجلس دهانش را باز می‌کند و می‌گوید «کسی که دارد از فتنه آینده خبر می‌دهد بگوید که دارد چه فتنه‌ای را طراحی می‌کند» آیا این حرف، حرف درستی است؟ من این حرف را چگونه حمل به صحت کنم؟ هرکسی از هرجایی که بلند شد شروع کرد به حرف زدن. رهبری و جایگاه ولایت خط قرمز ماست. ما در مقابل این‌گونه حرف‌ها کوتاه نمی‌آییم. کسی حق ندارد وارد این حریم شود.

این حرف را چگونه حمل به صحت کنیم؟ اولاً این حرف اتهام به‌نظام است. اگر اخلاق را کنار بگذاریم، بحث رفتار صحیح را کنار بگذاریم، اینکه نماینده مجلس هستیم و باید حواست باشد که چگونه صحبت می‌کنی را اگر همه این‌ها را کنار بگذاریم، این اتهام است. ببینند این حرف‌هایی که می‌زنند کجاها را خراب می‌کند! چه آثاری بر این حرف‌ها مترتب است!

رهبری خبر دادند که مواظب باشید در سال ۹۸ احتمال فتنه و توطئه هست و صورت‌مسئله را عوض نکنند. آن‌وقت این آقا به‌جای اینکه تبیین کند و توضیح بدهد، می‌گوید معلوم نیست برای سال ۹۸ چه فتنه‌ای می‌خواهند به پا کنند. حرف ایشان اولاً اتهام به‌نظام است که خود نظام می‌خواهد فتنه‌ای طراحی کند. ثانیاً بی‌ادبی و بی‌احترامی است.

ولایت و رهبری خط قرمز ماست ما با هیچ‌کس در این مورد عقد اخوت نبسته‌ایم. ایشان باید به‌سرعت حرف خودش را اصلاح کند و توضیح بدهد که منظورش از این حرف چه بوده است. والا حزب‌الله و نیروهای ارزشی باید نسبت به این شخص بخصوص بی‌تفاوت نباشند.

  1. ولایت‌فقیه خط قرمز ماست


در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.