مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در کرج برگزار شد

کارشناس روابط عمومی ۱۱ دی ۱۳۹۷ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، مراسم ارتحال آیت‌الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) توسط آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج در مصلا بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم که علما، روحانیون، مسئولان استانی، شخصیت‌ها و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، حجت‌الله جعفری قاری و استاد برجسته قرآن کریم آیاتی از کلام‌الله مجید تلاوت کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رزاقی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و حاج علی قلندری نیز مدیحه‌سرایی کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین رزاقی، مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی را کارگزاری خالص، دلسوز و پرتلاش برای نظام مقدس اسلامی خواند و بیان داشت: مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی یار باوفای انقلاب، خدمتگزاری بی‌ادعا و پرتلاش در حوزه‌های علمی و سیاسی بود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان البرز در خصوص فعالیت‌های ارزنده مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی بیان کرد: استعدادهای الهی مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی از وی شخصیتی در تراز عالمی ربانی به گذاشت که این ویژگی‌ها در روایت بسیار هستند و در بیان این خصوصیات ذکرشده ربیون آن‌هایی هستند که باخدا عهده بسته و مجاهد هستند.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی روز دوشنبه سوم دی‌ماه بعد از یک دوره بیماری در سن ۷۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت و پیکر ایشان در جوار حضرت فاطمه معصومه (ع) مسجد بالاسر، مجاورت قبور پاک علمای بزرگوار به خاک سپرده شد.‌

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.