به ریاست آیت‌الله حسینی همدانی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان البرز برگزار شد

کارشناس روابط عمومی ۰۸ دی ۱۳۹۷ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، عصر امروز (شنبه) چهل و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان البرز، در محل دفتر امام‌جمعه کرج برگزار شد.

در این جلسه رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز، بر نظام‌مند شدن مدیریت مبلمان شهری تأکید کرد و گفت: تا زمانی که مبلمان شهری، اکران و سازمان‌دهی بنرها، تحت مدیریت و نظارت یک دستگاه واحد قرار نگیرد، هیچ سازمان و ارگانی پاسخگوی آسیب‌ها و مشکلات این حوزه نخواهد بود.

وی در ادامه گفت: شهرداری به‌عنوان دستگاهی که اداره شهر را در اختیار دارد، بهترین گزینه برای مدیریت و نظارت بر قانونمند کردن مبلمان شهری است.

امام‌جمعه کرج سازمان‌دهی مبلمان شهری را منوط به ایجاد کارگروهی استانی دانست و اظهار داشت: لازم است تحت مدیریت شهرداری، شورایی چندنفره متشکل از دستگاه‌های استان، نسبت به جانمایی، تعداد و زمان و کیفیت اکران بنرها اقدام داشته باشند تا تبلیغات، سازمان‌دهی شده و نظام‌مند پیش برود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بر تأثیرگذاری اکران‌های تبلیغاتی بر فرهنگ عمومی تأکید کرد و گفت: اکران‌های تبلیغاتی، فرهنگ و فکر مردم را تغییر می‌دهند و اگر نظارت صحیحی بر آن نباشد، آسیب های جدی به فرهنگ و زیباسازی شهر وارد میشود.

وی در ادامه گفت: ازجمله حقوق شهروندی است که اجازه نداریم تبلیغاتی که جنبه عمومی ندارند را در معرض دید شهروند قرار دهیم.

آیت‌الله حسینی همدانی، در بخش دیگری از صحبت ها برپایی نمایشگاه کتاب البرز را خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه برپایی اولین نمایشگاه کتاب در دوره مدیریت جدید اداره فرهنگ و ارشاد بود، باوجود کاستی‌هایی که داشت، به‌خوبی برگزار شد.

گفتنی است در این جلسه، استاندار البرز، مدیرکل ارشاد استان، شهردار کرج، مدیرکل کتابخانه‌ها و مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز، به ارائه گزارش‌هایی در حوزه فعالیتی خود پرداختند.

در ادامه گزیده‌ای از تصاویر این جلسه را مشاهده می‌نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.